Publicerat Mars 1, 201016 yr hej lite om den nya camo på bågar Alpine Archery började med den här Skultz camo-Nitrous båge och Assault Nu börjar PSE Är nästa Hoyt Bowtech osv ska vi gå med såna bågar i skogen
Publicerat Mars 2, 201016 yr vinterskogen iaf sen om man ska tro bilderna så ser man ju knappt döskallarna fören man kommer riktigt nära
Publicerat Mars 2, 201016 yr hejlite om den nya camo på bågar Alpine Archery började med den här Skultz camo-Nitrous båge och Assault Nu börjar PSE Är nästa Hoyt Bowtech osv ska vi gå med såna bågar i skogen Lite pubertalt, men sorgligt läckert
Publicerat Mars 2, 201016 yr Författare Lite pubertalt, men sorgligt läckert vad skulle säga vara kärringar i klubben om jag kommer med en sån i handen troligen kastrerar de mig direkt
Publicerat April 18, 201016 yr köpte ny båge nyligen, såg då den i verkligheten (kammon).. såg riktigt kul ut.. men ja e för gammal.. passar ju kanske mer för de som endast vill övningsskjuta på 3d osv... det blev en hederlig kammo för min del... gillar annars svarta bäst..