Publicerat Mars 1, 201016 yr Blev tillfrågád om jag ville ta över en finnstövartik på 7 år,förre ägaren orkade inte jaga längre. ville pröva först så att hon går ihop med mina andra hundar. Så nu bor hon visst hos oss . 3 harar & 2 rävar för henne på denna sida året så det finns lite jakt kvar i henne. väldigt snäll hund iallafall. precis som ryskan
Publicerat Mars 1, 201016 yr Författare ja det hoppas jag att det blir. tänkte pröva henne på lite rävspår bara det slutar snöa
Publicerat Mars 2, 201016 yr ja det hoppas jag att det blir. tänkte pröva henne på lite rävspår bara det slutar snöa Du kanske får vänta länge då Snön verkar ju aldrig vilja ta slut.
Publicerat Mars 3, 201016 yr Författare va ute vid mjölby häromdagen med grythunden o det fanns lite snö ja . men här är det inte så farligt. lite skare också så de kan gå på. finskan är ju meriterad rr så dom behöver inte bry sig. Nä nu får snön sluta, blir ju aldrig vårbruk annars