Publicerat Mars 1, 201016 yr Hej alla! David här. Snart 28 år bosatt i Stenbäcken, Kalix där jag jobbar med att köra timmerbil samt plogar på vintern och grusbil om sommrarna. Jagar älg och fågel, brinner för jakt med trädskällare och jag har en norrbottenspets som följer med mig vart jag går. Predatorjakt är något som lockar mer och mer och jag kommer i dagarna/veckorna börja locka räv och se hur det går. 2 Barn och sambo finnes även.
Publicerat Mars 1, 201016 yr Grattis! Eller ja.. Välkommen menar jag nog. Redigerad Mars 1, 201016 yr med Dunderklumpen
Publicerat Mars 1, 201016 yr Författare tackar tackar, här känner man sig minsann välkommen! Hej och välkommen! Snygg vovve du har! Tack! Hon är inte bara fin, hon är mycket trevlig hund här hemma också
Publicerat Mars 1, 201016 yr Tack! Hon är inte bara fin, hon är mycket trevlig hund här hemma också Det kan jag mycket väl tänka mig. De är mysiga hundar, norrbottenspetsarna.
Publicerat Mars 1, 201016 yr Hej alla!David här. Snart 28 år bosatt i Stenbäcken, Kalix där jag jobbar med att köra timmerbil samt plogar på vintern och grusbil om sommrarna. Jagar älg och fågel, brinner för jakt med trädskällare och jag har en norrbottenspets som följer med mig vart jag går. Predatorjakt är något som lockar mer och mer och jag kommer i dagarna/veckorna börja locka räv och se hur det går. 2 Barn och sambo finnes även. Så ja! Duktig pojke! Hej & välkommen hit!
Publicerat Mars 1, 201016 yr Så ja! Duktig pojke! Hej & välkommen hit! Förstod att han kände dig is.. Kände det nog på kustlukten...
Publicerat Mars 1, 201016 yr Är det inte dig vi ska jaga? Du får ge oss lite tips var du tänker gå om kvällarna... Var befinner du dig kl. 0100 när jag sitter i en snödriva och trumpetar i 28-? Neeh! välkommen!
Publicerat Mars 2, 201016 yr Förstod att han kände dig is.. Kände det nog på kustlukten... Till nick vet jag inte vem det är ännu, men kanske om jag får se facet på honom. Man ser ju många på skjutbanan som man inte känner till namnet på.