Publicerat Mars 6, 201016 yr her sett den flera gånger vet någon vad den heter och vem tillverkar såna häng stand 0HzHr257ruI
Publicerat Mars 6, 201016 yr jag tror det heter treesadle hittaden här sidan http://trophylineusa.com/
Publicerat Mars 7, 201016 yr lätt å ta med! men vet inte om ja skulle vilja hänga i en sådan hela dagen! Mvh
Publicerat Mars 7, 201016 yr lätt å ta med! men vet inte om ja skulle vilja hänga i en sådan hela dagen! Mvh Här har du den perfekta modellen för dig Thomas. Också lätt att ta med, och inga skavsår heller skulle jag tro.
Publicerat Mars 7, 201016 yr lätt å ta med! men vet inte om ja skulle vilja hänga i en sådan hela dagen! Mvh Man hänger nog skönt, men jag skulle nog känna mig låst på något sätt, samt att måste man flytta sig, måste man göra både ljudliga och yviga rörelser, men funkar säkert.
Publicerat Mars 7, 201016 yr Författare jag har testat mina treestand nu när det var kallt de låter en hel del när man rör sig värsta är skor jag tror jag tar hem en sån hängande och testar för mig blir det inte så stor problem på tanke att jag hängde på jobbet hela dagar på stålpar med vanlig elektrikernas bälte på kan tänka mig att det blir bara lättare med än sånt problemet är när man blir pissnödig
Publicerat Mars 7, 201016 yr Här har du den perfekta modellen för dig Thomas. Också lätt att ta med, och inga skavsår heller skulle jag tro. finns den i cammo tro??? Mvh
Publicerat Mars 7, 201016 yr Visst funkar det säkert.. Men vad jag hört så får man jobba lite hela tiden för att hålla sig ifrån trädet man kan aldrig riktigt slappna av. Näe, tacka vet jag helgjutna treestand i aluminium + steg!! Visst, kostar mera men grymt bekväma! her sett den flera gångervet någon vad den heter och vem tillverkar såna häng stand 0HzHr257ruI
Publicerat Mars 7, 201016 yr finns den i cammo tro???Mvh Nä men JS har en i rosa latex,, den kan du nog låna