Publicerat Mars 7, 201016 yr Jag är en 33-årig skåning som bor på Gotland. Blev hitlurad av Stojjan en stormig kväll i Mars efter att ha pratat lite hund och jakt. Förutom jakt gillar jag fiske, kitesurfing och mtb. Hoppas att denna säsong få uppgradera från "simpel skytt" till "respekterad hundförare".
Publicerat Mars 7, 201016 yr Du ska känna dig välkommen. Även fast du känner Stojjan. Vad har du för jycke på gång?
Publicerat Mars 7, 201016 yr Författare Du ska känna dig välkommen. Även fast du känner Stojjan. Vad har du för jycke på gång? Jag vet inte om jag vågar säga att jag har en på gång, men jag hoppas på Kopov.
Publicerat Mars 7, 201016 yr Jag vet inte om jag vågar säga att jag har en på gång, men jag hoppas på Kopov. Så du ska jaga småvilt eftersom du ska skaffa stövare.
Publicerat Mars 8, 201016 yr Författare Så du ska jaga småvilt eftersom du ska skaffa stövare. Ha ha.. vilken inbjudan, men jag måste nog bli lite varmare i kläderna först.
Publicerat Mars 8, 201016 yr Välkommen hit Johan, och det första du skall lära dig här är - strunta i vad Musköt skriver, han är bara bitter för att han har satsat på fel hundar...
Publicerat Mars 8, 201016 yr Välkommen hit Johan, och det första du skall lära dig här är - strunta i vad Musköt skriver, han är bara bitter för att han har satsat på fel hundar... Och med fel så menar du sådana som man jagar med?