Publicerat Mars 7, 201016 yr Hej, Har varit inne här några månader utan att presentera mig och det är ju ganska ofint Bor i norra småland och familjen består av fru och 2 små barn och dessutom en wachtel/jaktlabbe som är ca 7 månader. Jakt har funnits i bilden sen jag varit liten , var bortskämd med egen mark och en bra drever. Detta försvann och efter ett uppehåll så är nu jakten igång igen . Andra premisser men fantastiskt roligt. Jag har jagat mest rådjur men nu finns det även möjlighet för duv/kråkjakt som jag uppskattar otroligt mycket. Känner att hunden kommer att få jobba detta året Annars har jag ett stort intresse av jerkbaitfiske efter gädda och har gjort detta rätt länge. Ha de´ Mvh / Bjuffe
Publicerat Mars 7, 201016 yr Författare Välkommen!Är det Sommens gäddor som lever farligt? Tack, en och annan gädda där ifrån har väl kommit upp. Men mest är det hela södra sverige som får besök....
Publicerat Januari 16, 201214 yr jag jerkar också ibland fast är nybörjare så på just det fisket så har jag inte fått något men på vanligt spinn fiske så har jag fått många gäddor
Publicerat Januari 16, 201214 yr Författare Ja nu är det snart 2 år sedan jag skrev detta men tack ändå