Publicerat Mars 8, 201016 yr Den här killen har talang! http://www.fun-insite.de/Unglaublich-lusti...2e9daf3106.html
Publicerat Mars 8, 201016 yr de är inte utan att man blir lite inponerad! han gör det med pip å sikte! de e lite stöddigt! Mvh
Publicerat Mars 8, 201016 yr ma blir lite inponerad på han faktist mamre nu lär vi träna lite mera så vi kommer i kapp o kan skjuta lerduvor med bågen
Publicerat Mars 8, 201016 yr Författare ma blir lite inponerad på han faktist mamre nu lär vi träna lite mera så vi kommer i kapp o kan skjuta lerduvor med bågen Jag tror vi får börja med badbollar som vi kastar upp åt varann!
Publicerat Mars 8, 201016 yr Jag tror vi får börja med badbollar som vi kastar upp åt varann! haha ja det tror jag med att vi får göra, kanske göra de på klubbträffen då
Publicerat Mars 9, 201016 yr Satan vilken kille...../Lasse Skojade med sonen i helgen när jag städade garaget och kastade upp ett lock till en sprayburk, och snorungen träffade det i luften med luftgeväret. Frågade om jag skulle kasta ett till, och fick svaret -Nej farsan jag vill inte skryta
Publicerat Mars 9, 201016 yr Skojade med sonen i helgen när jag städade garaget och kastade upp ett lock till en sprayburk, och snorungen träffade det i luften med luftgeväret.Frågade om jag skulle kasta ett till, och fick svaret -Nej farsan jag vill inte skryta
Publicerat Mars 9, 201016 yr Jag har skjutit 22 eller om det var 23 jag vet inte om det var 2 eller 3 bom från höften nationell skeet som bäst med hagel men här ligger man i lä. Han har en karriär som exhibition shooter utan tvekan.