Publicerat Mars 9, 201016 yr Har en tysktik på snart 2år.. Så min undran är om någon kring falun och har koll på något lämpligt rävgryt och vet hur man ska gå till väga för att få igång henne. I min bekanskap finns inga grytjägare och själv e jag nybörjare i ämnet. min jaktmark ligger väl långt från falun och har bara koll på ett gryt på den marken. Hunden har klarat tyskklubbens anlagsprov med 4or rakt över på grytdelen.. Nu vill jag försöka komma igång på allvar.
Publicerat Mars 9, 201016 yr Har en tysktik på snart 2år.. Så min undran är om någon kring falun och har koll på något lämpligt rävgryt och vet hur man ska gå till väga för att få igång henne. I min bekanskap finns inga grytjägare och själv e jag nybörjare i ämnet. min jaktmark ligger väl långt från falun och har bara koll på ett gryt på den marken. Hunden har klarat tyskklubbens anlagsprov med 4or rakt över på grytdelen.. Nu vill jag försöka komma igång på allvar. Dalarnas grythundklubb kan väl vara en start. /Micke