Publicerat Mars 9, 201016 yr Hej! har länge gott i funderingarna att bygga ett träningsgryt i trakterna Östervåla och Tierp, eftersom det är ca4-5mil till närmsta träningsgryt, finns det något intresse för det? lämplig plats att bygga på? tycker det skulle vara intressant och se vad ni andra i dom här trakterna tycker.
Publicerat Mars 9, 201016 yr Hej! har länge gott i funderingarna att bygga ett träningsgryt i trakterna Östervåla och Tierp, eftersom det är ca4-5mil till närmsta träningsgryt, finns det något intresse för det? lämplig plats att bygga på? tycker det skulle vara intressant och se vad ni andra i dom här trakterna tycker. Kontakta närmsta grythundklubb och ta upp frågan. Det blir ju inte vettigt om du inte har grythundklubben med dig då det främst är de som har grävlingarna. /Micke
Publicerat Mars 9, 201016 yr håller själv på bygga ett konstgryt,dock har jag 25mil till närmaste provgryt.. pma om du vill ha tips,det svåra är få tillstånd med hägn och måsta lösa den biten,byggandet är det roliga och och har massor av ritningar på hemdatan om du är intresserad,jag har byggyt mitt lite svårare än vanliga och inte tänkt ska vara lätt,utan en del för unghunden som man kan koppla in och en för den mer erfarna med en passage med klippor osv, ska jag bygga nått mer gryt vilket jag säker kommer göra ska jag köpa en lada och utgå från den,tak över huvudet saknar jag idag, när allt är klart kommer bilder på grytjakt.com finnas säkert även med ritningar och problem lösningar samt genvägar man kan göra,
Publicerat Mars 9, 201016 yr holler helt klart med dej ja ribbe. har 4 mil till närmsta konst gryt så de vore inte helt fel av dej at göra ett är gärna med o bygger på det
Publicerat Mars 9, 201016 yr holler helt klart med dej ja ribbe. har 4 mil till närmsta konst gryt så de vore inte helt fel av dej at göra ett är gärna med o bygger på det Fyra mil!! Det är ju för bövelen gångavstånd.
Publicerat Mars 12, 201016 yr Funderar också på att bygga ett bor i luleå vet inte om det finns nått någon stanns i närheten?
Publicerat Mars 12, 201016 yr Funderar också på att bygga ett bor i luleå vet inte om det finns nått någon stanns i närheten? fällfors är närmast,vidare finns det i finland
Publicerat Mars 12, 201016 yr Varken "gåvan" eller "våla" har ju så överdrivet långt till Skogstibble... Det räcker ju inte med grytet det måste ju finnas en grävling också om man inte bara vill skinnträna! Det är alltid trevliga och sakkunnigt ledda träninga i Skogstibble under säsongen så ni är välkomna dit!
Publicerat Mars 12, 201016 yr alltid kul med nya gryt , men som sagts tidigare så blir det ju problem med grävlingarna.