Publicerat Mars 9, 201016 yr Hej jag heter Jesper och är 15 år har nyss blivit intreserad av jakt/hundar. Jag brukar jaga på Edö som ligger i närheten av Askersund i Örebro Län. Jag brukar vara ute mycket och jaga men min "platspappa" Jag tror att jag kommer satsa jätte mycket på jakten
Publicerat Mars 9, 201016 yr Författare Tack så mycket Tror jag kommer spendera tid här på hemsidan och vara ganska social
Publicerat Mars 9, 201016 yr Nu är det så att Jesper är min vapenbärare så ärade forum medlemmar lura inte i honom några sanningar som jag försöker dölja Jesper kan vi inte få höra historien om när vi var på drevjakt och det var flera som undrade om du inte vill ha ett ombyte med kläder och vi alla ville stå på rätt sida vad det gällde vinden om dig.
Publicerat Mars 9, 201016 yr Författare Nu är det så att Jesper är min vapenbärare så ärade forum medlemmar lura inte i honom några sanningar som jag försöker dölja Jesper kan vi inte få höra historien om när vi var på drevjakt och det var flera som undrade om du inte vill ha ett ombyte med kläder och vi alla ville stå på rätt sida vad det gällde vinden om dig. Hahaha =) Jo nu är det så att vi var på drevjakt och så gick vi där i skogen och helt plötsligt kommer det ett vildsvin får värsta rycket typ 2cm ifrån mina ben och jag kan lova att jag var nära på att skita ner mig Men det gjorde jag inte (y) Tack för alla välkomshälsingar =)