Publicerat Mars 10, 201016 yr Ska få låna en Winchster 255 .22WMR i helgen, är det någon som har någon erfarenhet av en sådan bössa? Har inte sett mer av den än någon bild jag googlade fram än så länge.
Publicerat Mars 10, 201016 yr japp det är en bygel mats. 250 heter 22lr varianten o 22mag heter 255. sägs via ryktesvägar att de ska va lite svårare o få tag på reservdelar men mer än så vet jag tyvärr inte. mvh//Marcus som förövrigt lärde sig de där jag nyss skrev igår o i förrgår
Publicerat Mars 10, 201016 yr har en kompis som har en.ren dynga!!! omöjligt att få tag på reservdelar!!
Publicerat Mars 13, 201016 yr Författare Tur att den inte har gått sönder då om det nu är svårt att få tag på delar. Har förvisso en dag kvar på helgen men det kan nog bli så att man och fiskar imorgon för att täcka förlusterna, blåst så hårt hela tiden. Men jösses vilken rolig bössa och skjuta med, lätt att förstå hur man kan få bygelfeber.
Publicerat Mars 29, 201016 yr Jag har en 250 och som sagt de ÄR roliga att skjuta med (gäller även större byglar tex min Guide Gun). Väldigt snabbt gjort att tömma ett magasin (16 skott) så de kan bli dyra i längden Jag har dock problem med att patronerna lägger sig på tvären ibland när man ska växla i ett nytt skott men annars så funkar den bra. Verkar dock vara rätt ovanliga överlag, i allafall om man försöker hitta någon form av info om dem.