Publicerat Mars 10, 201016 yr Hej alla här på forumet, Tänkte bara dela med mig av glädjen att jag skrev mig godkänt på teoriprovet! Nu väntar bara kulproven som jag med viss säkerhet kommer att klara, då jag har skjutit sedan 5 års ålder. Var bara tvungen att dela med mig av denna glädje
Publicerat Mars 10, 201016 yr Hej alla här på forumet, Tänkte bara dela med mig av glädjen att jag skrev mig godkänt på teoriprovet! Nu väntar bara kulproven som jag med viss säkerhet kommer att klara, då jag har skjutit sedan 5 års ålder. Var bara tvungen att dela med mig av denna glädje Grattis! När är kulprovet? Ska du inte skjuta hagelprov också?
Publicerat Mars 10, 201016 yr Författare Grattis! När är kulprovet? Ska du inte skjuta hagelprov också? Tackar så mycket, Jo det glömde jag skriva, men det kommer bli en baggis då vi övningssköt förra helgen så plocka jag ner 24 duvor med 25 skott. Examinatorerna sa att pga all snö så skulle det troligtvis dra igång i maj.
Publicerat Mars 10, 201016 yr Författare Kul! Det är början på en ny livsstil, skitjakt på dig. Jo det är min livsstil kan jag nog säga då man följt med ut o jagat sen man var 5 Skitjakt på er alla!
Publicerat Mars 14, 201016 yr : D Hej alla här på forumet, Tänkte bara dela med mig av glädjen Att jag skrev mig Godkänt på Teoriprovet! Nu väntar bara kulproven som jag med Viss säkerhet kommer Att klara, da jag har skjutit sedan 5 års alder. Var bara tvungen Att dela med mig av denna glädje: rolleyes: [/ quote] Vad kul... STORT GRATTIS !!!