Publicerat December 23, 200520 yr har en valmet kombi som jag har ett stort litet problem på...hur lossar jag kolven från baskyl/låda ??? finns ingen bult igenom kolven som på min winchester och andra hagelvapen och testat att lossa alla andra skruvar men den sitter som själve f*n har använt våld men den rör sig inte en mm...någon som vet?
Publicerat December 23, 200520 yr På 412.an gör man så här Det siter en brika på sidan av kolven under den fins det en M6 muter (Det är trångt så man kan få slipa til en 10mm nyckel) Skruva los M6 an sedan är det bara att dra bort kolven Mvh Anders Hj
Publicerat December 23, 200520 yr sitter det skuvar på undersidann på lådan så kann det sitta en skruv under varbygelen . skruva av varbygelen och sedan skruven som sitter där under och sedann skruven på lådans undersida.
Publicerat December 23, 200520 yr Författare får pilla lite till sen blir det motorsåg och stämjärn för att få bort skiten...