Publicerat Mars 12, 201016 yr Har någon hört något från Christian. Har det hänt något eller är det som vanligt att han jobbar för mycket. Försökte skicka ett medel men hans inkorg är full. Någon som vet.
Publicerat Mars 12, 201016 yr Jag lunchade med karln i för ett par veckor sedan. Då levde han i alla fall
Publicerat Mars 12, 201016 yr Ja det har varit väldigt tyst från honom ett tag nu (vilket jag märkt är ovanligt här på forumet).
Publicerat Mars 12, 201016 yr Han är på semester på en betydligt varmare plats än här Tror han återkommer till permafrosten till helgen. /Micke
Publicerat Mars 12, 201016 yr Jag började milt sagt bli orolig jag också. Ringt honom som en dåre men hans mobil är avstängd. Men jag började misstänka semester Oj oj, han kommer få det jobbigt när han får igång den där telefonen igen MVH/Jocke
Publicerat Mars 12, 201016 yr Han är på semester på en betydligt varmare plats än här Tror han återkommer till permafrosten till helgen. /Micke Och vad gör vi kvar här i snöhelvetet då ?? Fast dom sista dygnen har varit jäkligt sköna iofs, sol och varmt, och 4-5 plus på nätterna t o m...det är grejer det.
Publicerat Mars 13, 201016 yr Hepp, hepp, jag är åter från en varmare plats och en tids avkoppling med familjen, lite smalare, lite brunare och med en massa energi, i torsdags kl 06.30 sprang jag 6 km med "bara" 650 höjdmeter inkluderade. Jag lovar att jag säger till nästa gång jag loggar ut för någon längre tid, en del av erfarenheterna på semestern innefattar, trädkroneklättring, barracudafiske, Muy Thai på Lumphini palace /Christian
Publicerat Mars 13, 201016 yr semestern innefattar,trädkroneklättring, barracudafiske, Muy Thai på Lumphini palace /Christian Ingen skidåkning??!??
Publicerat Mars 13, 201016 yr Räknas wakeboarding? Men det suger jag på, så jag ville inte räkna med det. /C
Publicerat Mars 13, 201016 yr Nej det räknas naturligtsvis inte. Ej heller vattenskidor eller sådana där festskidor man åker 3-4 stycken på till midsommar. Fruset underlag ska det vara förståss.
Publicerat Mars 13, 201016 yr Har snittat runt 33 grader i skuggan de sista två veckorna, snö har inte riktigt varit det som varit i fokus. /C