Publicerat Mars 13, 201016 yr Hej hej. Lägger in 2 länkar till bilder på ett spår och en skit vilka jag fotade i dag med min mobilkamera. Kan detta spår samt skit vara från en lo? Lospår? Loskit? Mvh//Matte.
Publicerat Mars 13, 201016 yr Tycker de mer ser ut som ett hundspår. Tassavtrycket från ett lodjur är väldigt runt och "tårna längst fram är lika långa. på bilden är den ena lite längre vilket mer kännetecknar tex en hund. Skiten kan ja ej utala mig om
Publicerat Mars 13, 201016 yr Det ser väldigt litet ut om du inte har gigantiska bilnycklar men ser ut som lo med osymmetriska tår, var det bara ett djur som gått där?
Publicerat Mars 13, 201016 yr Skulle tro att de är lo för deras trampdynor är assymetriska.. Allså de 2 främre trampdynorna sitter inte parallelt med varandra!! Så jag lägger min röst på lo och känner mej ganska på det
Publicerat Mars 13, 201016 yr Aaa såg inte att lars hade skrivit men håller med dej!! Ganska litet men kan ju vara en unge som gått i sin mors avtramp!
Publicerat Mars 13, 201016 yr oww crap sprang och tittade i lite böcker och såg att ni hade rätt ena tån ska va lite längre fram de man får gå på är att spåret är väldigt runt som ett lospår så de är nog lo då. Bortse från mina tidigare kommentarer.
Publicerat Mars 13, 201016 yr Nog är det ett lospår allt! Är det ditt slutgiltiga svar? *Grov Bengt Magnusson-röst* Själv tror jag att det är lodjursspår...
Publicerat Mars 13, 201016 yr Jag tycker det ser väldigt smått ut? Bifogar på ett spår från katten vi följde på premiären.
Publicerat Mars 13, 201016 yr Författare Hund tror jag inte gått där själv. Jag fick ner knytnäven i det. Det på bilden med handsken var rejälare. Det var bara ett spår. Tack för svaren.
Publicerat April 7, 201016 yr Lo verkar det som ,har några hyffsade bilder ,ska kolla hur man gör för å få dom ur kameeran återkommer.