Publicerat Mars 14, 201016 yr Jag har en survival model klar den är gjord i 6 mm 5160 stål. Konvexslipad. Lägnd 220mm Bredd 30 mm Skaft i svart coarse G10 och slida i svart kydex. Pris: 1800:- Seved
Publicerat Mars 14, 201016 yr Jag har en survival model klar den är gjord i 6 mm 5160 stål. Konvexslipad.Lägnd 220mm Bredd 30 mm Skaft i svart coarse G10 och slida i svart kydex. Pris: 1800:- Seved Hej Seved. Häftig survival kniv. Riktigt fin o ser ut som kanon användare. Hur är sån här g10 att jobba i?? mvh Kimmo
Publicerat Mars 14, 201016 yr Författare Hej Seved.Häftig survival kniv. Riktigt fin o ser ut som kanon användare. Hur är sån här g10 att jobba i?? mvh Kimmo Tackar . En på USN tyckte den såg skottsäker ut. Å det är en riktig slitvarg. Jo det är rätt bra att jobba med. Det sliter endel på sågbladen och man måste ha fräsha band när man slipar det så man inte bränner det. Men annars är det bra å tåligt. tycker jag. Seved
Publicerat Mars 14, 201016 yr Tackar . En på USN tyckte den såg skottsäker ut. Å det är en riktig slitvarg. Jo det är rätt bra att jobba med. Det sliter endel på sågbladen och man måste ha fräsha band när man slipar det så man inte bränner det. Men annars är det bra å tåligt. tycker jag. Seved Okey, tackar för snabba svar.