Publicerat Mars 15, 201016 yr Tjena Jag skall bygga om en gammal Husqvarna i 9,3*57 till en eftersöksbössa! Jag undrar om det är någon som vet en vapensmed/teknikor som kan hjälpa en? Dock vill jag själv testa och göra det mesta själv! Men behöver en som kan hjälpa med med kunskap och verkstad. Får dock inte kosta för mycket då jag inte har allt för mycket pengar över till projektet.. Är någon intresserad så skicka ett pm till mig så kan vi prata mer! Vill helst att det ska vara i norra Skåne eller södra Småland.. Mvh
Publicerat Mars 16, 201016 yr TjenaJag skall bygga om en gammal Husqvarna i 9,3*57 till en eftersöksbössa! Jag undrar om det är någon som vet en vapensmed/teknikor som kan hjälpa en? Dock vill jag själv testa och göra det mesta själv! Men behöver en som kan hjälpa med med kunskap och verkstad. Får dock inte kosta för mycket då jag inte har allt för mycket pengar över till projektet.. Är någon intresserad så skicka ett pm till mig så kan vi prata mer! Vill helst att det ska vara i norra Skåne eller södra Småland.. Mvh Kolla m Lalle här på sidan. Han gjorde ett jobb till MaxW som blev jättebra.