Publicerat Mars 17, 201016 yr Skulle vilja höra lite utvärderingar på denna bysse. Hittar ingen info av värde. Billig pang, 8900:- på Torsbo, för att vara en Beretta. Vad e de för fel på den???? Turken e på väg ut o nytt ska in!!
Publicerat Mars 17, 201016 yr jag har haft min ca tre år, inget att klaga på. tror att det är en benelli mekanism och en billig plast kolv. rekylomladdad, en perfekt sjöfågelpang, man behöver man inte vara ett dugg rädd om den för den är billig och så står det beretta på den, jag älskar BROWNING. Sök på pintail på shootgunworld där hittar du mer info. /SIVERT B
Publicerat Mars 17, 201016 yr Du ska nog lyckas kvadda den med Faktiskt inte en susning om vad det är. Mvh!
Publicerat Mars 18, 201016 yr Du ska nog lyckas kvadda den med Faktiskt inte en susning om vad det är. Mvh! Ha ha,hade nåt liknande inlägg på lut. /M
Publicerat Mars 18, 201016 yr Författare Härligt med vänner Just därför ja tycker att en comfort e lite off topic. För mö pengar att crasha. Men en billig syntetare kan man ju fixa lätt med glasfiberspackel Kikar även åt en beggad Beretta A302 men som ja förstått de e de flesta pluggad så de bara ryms 1 patron i röret. Ska de nu va halvaut. så vill man ju ha den därnia 3:e pluggen på gåsjakten iaf.
Publicerat Mars 18, 201016 yr Jagar du tag på en äldre Benelli, Centro eller Super 90 så tar den en i loppet, en på lyften samt två i magasinet. Mvh!
Publicerat Mars 18, 201016 yr Författare Läst lite om Berettan på amerikanska forum o de verkar nöjda. Min lilla trut, and o ev duvskjutning tror ja den ska täcka in. Nytt e alltid trevligt Nu e bara frågan om de går att modda till höjden. Kommer med 35/55 o jag vill ha 35/50.
Publicerat Mars 19, 201016 yr Inlägg om illegala vapenmodifieringar är inte ok! (har raderat ett inlägg) Mvh, Wizard - moderator
Publicerat Mars 19, 201016 yr Va har man nu missar? Ytterligare ett inlägg om hur man deaktiverar magasinspärr... En pluggad/begränsad bössa är gjord enligt vår lagstiftning. Ändrar man detta riskerar man ett allvarligt vapenbrott och det vill vi inte hjälpa till med på forumet, därför raderar vi alla inlägg i den kategorin.
Publicerat Mars 19, 201016 yr För att förtydliga så gäller mitt inlägg ovan en orörd bössa med befintliga spärrar intakta.. Mvh!
Publicerat Mars 19, 201016 yr Författare Personligen har jag inga avsikter med fler än 3plugg. Tycker att man kan bli lite nonchalant med en 3:e tom.
Publicerat Mars 19, 201016 yr Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ! och jag menade inte att få någon att göra något brottsligt. Köp INTE en ES100 för att spärren sitter inte svetsad, lödd eller limmad med super duper lim. Kan man ladda med fler än TRE skott om spärren är orörd tycker jag man ska kontakta polisen om man är seriös! /SIVERT
Publicerat Mars 21, 201016 yr Det finns nog olika drop, trä varianten av ES-100 som jag innehar har drop 43/60
Publicerat Mars 21, 201016 yr Författare Har bara sett Torsbo o vapencentrum sälja dem o som jag förstod det sålde de bara med 35/55. Sen finns de kanske andra men inte där iaf.
Publicerat Mars 25, 201016 yr Då har du två saker att göra: 1. skjuta en 10 000 plugg för att känna efter om det är rätt bössa... 2. ändra signaturen
Publicerat Mars 25, 201016 yr Författare Då har du två saker att göra:1. skjuta en 10 000 plugg för att känna efter om det är rätt bössa... 2. ändra signaturen 1. Kommer nog en god bit på de i år. 2. Inte innan byssen e i hand!