Publicerat Mars 23, 201016 yr Jag är en 27 åring från Mehedeby, Men bor numer i Tierp. Min första jakt jag minns är när jag som 3 åring var med fader ut på stövar jakt och sittandes i bakluckan på en gammal Opel rekord fick bevittna en svenskhare som kom ut på vägen springandes mot oss och sedan bli paket. Nåväl har under hela min uppväxt blivit bortskämd med att ha en hamiltonstövare vid namn Zirona, En sådan harhund Kommer jag garanterat aldrig att få jag med igen tyvärr. Stövaren efter Henne var minst sagt speciell, Dagen vi hämtade henne ifrån Byske Så attackerade hon oss när vi stannade och åt på Mc donalds, Hon hade ett väldigt egen personlighet. Nu Jagar jag mest rådjur och älg. Men har även snöat in lite på predator jakt den senaste säsongen, dock inte blivit någon räv än. Sköt mitt första rådjur när jag var 17. Min första älg sköt jag när jag var 18 det var en kalv. Har efter det skjutit 2 kalvar till. För övrigt Jobbar jag som Snickeriarbetare som tillverkar dörrar, fönster och andra special beställningar samt lackerar en hel del köksluckor och dörrar. Sedan är sport en stor del av fritiden med fotboll, bandy och innebandy som favoriter. Fiske försöker jag klämma in så ofta det går på sommaren, Då är det spinn fiske i strömmar och forsar i Dalälven som gäller. Nu vart det en del skrivet så hoppas att ni orkar läsa igenom det hela. /Stefan
Publicerat Mars 23, 201016 yr Författare Välkommen! Är du flugfiskare eller "vanlig"? Tackar. Blir mest vanligt spinn fiske med haspel och 7 fots spö. Men ibland hänger flugspöt med.
Publicerat Mars 23, 201016 yr Hej och välkommen! Snart tror jag alla typ 22 Tierparna är medlemmar här
Publicerat Mars 23, 201016 yr Författare Hej och välkommen!Snart tror jag alla typ 22 Tierparna är medlemmar här Tackar Fast jag räknar mig inte som hel tierpare
Publicerat Mars 23, 201016 yr Hej och välkommen!Snart tror jag alla typ 22 Tierparna är medlemmar här Är det därför man hör banjomusik när man tittar in i tråden?
Publicerat Mars 23, 201016 yr Tackar.Blir mest vanligt spinn fiske med haspel och 7 fots spö. Men ibland hänger flugspöt med. Ok, roligt!
Publicerat Mars 23, 201016 yr Författare Ok, roligt! Japp det är det. Synd att klaga när man har sådana vatten som vi har:)
Publicerat Mars 24, 201016 yr Jag är en 27 åring från Mehedeby, Men bor numer i Tierp. Min första jakt jag minns är när jag som 3 åring var med fader ut på stövar jakt och sittandes i bakluckan på en gammal Opel rekord fick bevittna en svenskhare som kom ut på vägen springandes mot oss och sedan bli paket. Nåväl har under hela min uppväxt blivit bortskämd med att ha en hamiltonstövare vid namn Zirona, En sådan harhund Kommer jag garanterat aldrig att få jag med igen tyvärr. Stövaren efter Henne var minst sagt speciell, Dagen vi hämtade henne ifrån Byske Så attackerade hon oss när vi stannade och åt på Mc donalds, Hon hade ett väldigt egen personlighet. Nu Jagar jag mest rådjur och älg. Men har även snöat in lite på predator jakt den senaste säsongen, dock inte blivit någon räv än. Sköt mitt första rådjur när jag var 17. Min första älg sköt jag när jag var 18 det var en kalv. Har efter det skjutit 2 kalvar till. För övrigt Jobbar jag som Snickeriarbetare som tillverkar dörrar, fönster och andra special beställningar samt lackerar en hel del köksluckor och dörrar. Sedan är sport en stor del av fritiden med fotboll, bandy och innebandy som favoriter. Fiske försöker jag klämma in så ofta det går på sommaren, Då är det spinn fiske i strömmar och forsar i Dalälven som gäller. Nu vart det en del skrivet så hoppas att ni orkar läsa igenom det hela. /Stefan Välkommen hit
Publicerat Mars 24, 201016 yr Välkommen brukar jag aldrig säga i sådana här trådar men eftersom du är en Tierpare känner jag mig tvungen! Jag försöker placera dig men kommer inte på vem du är, vart jagar du?
Publicerat Mars 24, 201016 yr Författare Välkommen brukar jag aldrig säga i sådana här trådar men eftersom du är en Tierpare känner jag mig tvungen! Jag försöker placera dig men kommer inte på vem du är, vart jagar du? Tackar. Jagar i Mehedeby, mellan Östanås och Dragon gate
Publicerat Mars 25, 201016 yr Hej och välkommen. Kul med en Tierpare till Tierpare är väl i majoritet snart på sidan.
Publicerat Mars 25, 201016 yr Jag är en 27 åring från Mehedeby, Men bor numer i Tierp. Min första jakt jag minns är när jag som 3 åring var med fader ut på stövar jakt och sittandes i bakluckan på en gammal Opel rekord fick bevittna en svenskhare som kom ut på vägen springandes mot oss och sedan bli paket. Nåväl har under hela min uppväxt blivit bortskämd med att ha en hamiltonstövare vid namn Zirona, En sådan harhund Kommer jag garanterat aldrig att få jag med igen tyvärr. Stövaren efter Henne var minst sagt speciell, Dagen vi hämtade henne ifrån Byske Så attackerade hon oss när vi stannade och åt på Mc donalds, Hon hade ett väldigt egen personlighet. Nu Jagar jag mest rådjur och älg. Men har även snöat in lite på predator jakt den senaste säsongen, dock inte blivit någon räv än. Sköt mitt första rådjur när jag var 17. Min första älg sköt jag när jag var 18 det var en kalv. Har efter det skjutit 2 kalvar till. För övrigt Jobbar jag som Snickeriarbetare som tillverkar dörrar, fönster och andra special beställningar samt lackerar en hel del köksluckor och dörrar. Sedan är sport en stor del av fritiden med fotboll, bandy och innebandy som favoriter. Fiske försöker jag klämma in så ofta det går på sommaren, Då är det spinn fiske i strömmar och forsar i Dalälven som gäller. Nu vart det en del skrivet så hoppas att ni orkar läsa igenom det hela. /Stefan Välkommen...