Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Stefan_Lindström

Featured Replies

Publicerat

Jag är en 27 åring från Mehedeby, Men bor numer i Tierp.

Min första jakt jag minns är när jag som 3 åring var med fader ut på stövar jakt och sittandes i bakluckan på en gammal Opel rekord fick bevittna en svenskhare som kom ut på vägen springandes mot oss och sedan bli paket.

Nåväl har under hela min uppväxt blivit bortskämd med att ha en hamiltonstövare vid namn Zirona, En sådan harhund Kommer jag garanterat aldrig att få jag med igen tyvärr.

Stövaren efter Henne var minst sagt speciell, Dagen vi hämtade henne ifrån Byske Så attackerade hon oss när vi stannade och åt på Mc donalds, Hon hade ett väldigt egen personlighet.

Nu Jagar jag mest rådjur och älg. Men har även snöat in lite på predator jakt den senaste säsongen, dock inte blivit någon räv än.

Sköt mitt första rådjur när jag var 17.

Min första älg sköt jag när jag var 18 det var en kalv. Har efter det skjutit 2 kalvar till.

För övrigt Jobbar jag som Snickeriarbetare som tillverkar dörrar, fönster och andra special beställningar samt lackerar en hel del köksluckor och dörrar.

Sedan är sport en stor del av fritiden med fotboll, bandy och innebandy som favoriter.

Fiske försöker jag klämma in så ofta det går på sommaren, Då är det spinn fiske i strömmar och forsar i Dalälven som gäller.

Nu vart det en del skrivet så hoppas att ni orkar läsa igenom det hela.

/Stefan

Publicerat

Välkommen! Är du flugfiskare eller "vanlig"?  :rolleyes:

Publicerat

Välkommen till jatsidan:)

Publicerat
  • Författare
Välkommen! Är du flugfiskare eller "vanlig"?  :rolleyes:

Tackar.

Blir mest vanligt spinn fiske med haspel och 7 fots spö.

Men ibland hänger flugspöt med.

Publicerat
  • Författare
Välkommen till jatsidan:)

Tack och bock

Publicerat

Hej och välkommen!

Snart tror jag alla typ 22 Tierparna är medlemmar här :rolleyes:;)

Publicerat
  • Författare
Hej och välkommen!

Tackar

Fast jag räknar mig inte som hel tierpare ;)

Publicerat
Hej och välkommen!

Är det därför man hör banjomusik när man tittar in i tråden?  :P;)

Publicerat
Tackar.

Blir mest vanligt spinn fiske med haspel och 7 fots spö.

Men ibland hänger flugspöt med.

Ok, roligt!

Publicerat
  • Författare
Ok, roligt!

Japp det är det.

Synd att klaga när man har sådana vatten som vi har:)

Publicerat

Hej och välkommen :rolleyes:

Publicerat

Välkommen!

Publicerat

Hej & välkommen hit!

:D

Publicerat

Min första jakt jag minns är när jag som 3 åring var med fader ut på stövar jakt och sittandes i bakluckan på en gammal Opel rekord fick bevittna en svenskhare som kom ut på vägen springandes mot oss och sedan bli paket.

Nåväl har under hela min uppväxt blivit bortskämd med att ha en hamiltonstövare vid namn Zirona, En sådan harhund Kommer jag garanterat aldrig att få jag med igen tyvärr.

Stövaren efter Henne var minst sagt speciell, Dagen vi hämtade henne ifrån Byske Så attackerade hon oss när vi stannade och åt på Mc donalds, Hon hade ett väldigt egen personlighet.

Nu Jagar jag mest rådjur och älg. Men har även snöat in lite på predator jakt den senaste säsongen, dock inte blivit någon räv än.

Min första älg sköt jag när jag var 18 det var en kalv. Har efter det skjutit 2 kalvar till.

För övrigt Jobbar jag som Snickeriarbetare som tillverkar dörrar, fönster och andra special beställningar samt lackerar en hel del köksluckor och dörrar.

Sedan är sport en stor del av fritiden med fotboll, bandy och innebandy som favoriter.

Fiske försöker jag klämma in så ofta det går på sommaren, Då är det spinn fiske i strömmar och forsar i Dalälven som gäller.

/Stefan

Välkommen hit :D

Publicerat

Välkommen brukar jag aldrig säga i sådana här trådar men eftersom du är en Tierpare känner jag mig tvungen! :D

Jag försöker placera dig men kommer inte på vem du är, vart jagar du?

Publicerat

Hej och välkommen! :D

Publicerat

välkommen hit :lol:

Publicerat

Varmt välkommen!

Publicerat

Välkommen

Publicerat
  • Författare
Välkommen brukar jag aldrig säga i sådana här trådar men eftersom du är en Tierpare känner jag mig tvungen! ^_^

Jag försöker placera dig men kommer inte på vem du är, vart jagar du?

Tackar.

Jagar i Mehedeby, mellan Östanås och Dragon gate

Publicerat
  • Författare

Tack och bock för det varma mottagandet.

/Stefan

Publicerat

Hej och välkommen. Kul med en Tierpare till ^_^

Publicerat
Hej och välkommen. Kul med en Tierpare till :huh:

Tierpare är väl i majoritet snart på sidan. :rolleyes:

Publicerat

/Stefan

Välkommen...