Publicerat Mars 26, 201016 yr Vill bara tipsa om att Widfors i Nacka Strand har utförsäljning då butiken upphör. (Augustendalsvägen 10) 50% på hela sortimentet förutom vapen och amunition. Var där i går och köpte en ny handkikare, snödräkt, div. vapenvårdsutrustning och myggmedel.(Även ammo men inte på rea) Skynda att fynda innan det blir helt utplockat. Tror dom håller på till på lördag. (Men jag tror att butiken är tom då) Mvh John http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=augustendalsv%e4gen+10
Publicerat Mars 26, 201016 yr nån som ska in dit? kanske kan kolla om det finns nått blaser montage till micro h1 på rean åt mig. mvh
Publicerat Mars 26, 201016 yr nån som ska in dit?kanske kan kolla om det finns nått blaser montage till micro h1 på rean åt mig. mvh Hör med Örjan han bor ju i smeten!
Publicerat Mars 26, 201016 yr Författare vad händer med skytte simulatorn ? Det var folk som stod och lekte med simulatorn när jag var där. Mvh
Publicerat April 15, 201016 yr vad händer med skytte simulatorn ? Om jag inte är felunderrättad så har Jocke Smålänning köpt den.
Publicerat April 15, 201016 yr Jag och två kompisar var på HJK och testade den för någon vecka sedan. Jocke hade riggat upp den där då, men den togs ner samma kväll. Det var en klar höjdare, verkligen värd att prova!
Publicerat April 15, 201016 yr Finns en på varje Ballbreakers i 08;a ibland, men bara då är det en fördel att bo nära storstaden /Christian
Publicerat April 15, 201016 yr Finns en på varje Ballbreakers i 08;aibland, men bara då är det en fördel att bo nära storstaden /Christian finns även en till varje jaktkrets i Norrbotten att låna gratis Naturbruks har väl även en..tror inte dom är rariteter men ack så svåra när det gäller rabbits