Publicerat Mars 26, 201016 yr Har slumrat från forumet ett tag. Men har någon tråd behandlat tyget som vargarna varit insvepta i när de flyttats? I alla tidningar som behandlar ämnet ser man detta tyg som ser ut som en sten på fjället, har även på en bild någonstans sett en man med jacka i samma camo. Vad heter mönstret och var kommer det ifrån?, måste vara klockrent vid kustjakten.
Publicerat Mars 26, 201016 yr En norsk vindsäck... Namnet har dock tappats i skallen. Fjellduk? Något sådant heter den iaf.
Publicerat Mars 26, 201016 yr Författare En norsk vindsäck... Namnet har dock tappats i skallen. Fjellduk? Något sådant heter den iaf. ok..kollar det
Publicerat Mars 26, 201016 yr Google is my friend... Fjellduk Jerven har jag för mig att den heter i original. Sedan finns det ju en hel del kopior på fjällduken...
Publicerat Mars 27, 201016 yr www.addnature.com (svensk sida) helsport fjellduk är nog det du letar efter, finns under hiking och sen tältdelen
Publicerat Mars 28, 201016 yr Författare Rätt färg, men det ser prassligare och blankare ut på addnatures hemsida jämfört med de bilder jag sett. Letar vidare. Får väl titta in till dem när man är i närheten någongång.
Publicerat April 9, 201016 yr Google is my friend... Fjellduk Jerven har jag för mig att den heter i original. Sedan finns det ju en hel del kopior på fjällduken... Kopior??? var då ?? har intre hittat det heller. men så kan man ju int nåt om DATA heller