Publicerat Mars 27, 201016 yr Helt plötsligt förra veckan så kan jag inte längre lägga upp bilder i inläggen. Jag gör som jag alltid gjort men nu får jag ovanstående felmeddelande. Någon som kan hjälpa mig? Är det någon inställning jag missat? Är det min brandvägg? Jag är IT-analfabet
Publicerat Mars 27, 201016 yr Markus mailade mig en av bilderna men jag kunde inte heller lägga upp den, en semesterbild gick fint dock Döpte även om hans bild men det hjälpte inte.. TIPS? /Lasse
Publicerat Mars 27, 201016 yr Markus mailade mig en av bilderna men jag kunde inte heller lägga upp den, en semesterbild gick fint dockDöpte även om hans bild men det hjälpte inte.. TIPS? /Lasse Kan ni prova nu och meddela om det funkar? //Niclas
Publicerat Mars 28, 201016 yr NU funkade det, har jag fel men jag har för mig att forumet har haft en funktion som minskade storleken på bilderna automatiskt och denna bilden är lite stor Ha gärna kvar denna server inställning till mig, mycket bilder går det att ladda nu /Lasse
Publicerat Mars 28, 201016 yr Tack Lasse. Nu borde det gå att ladda upp 128Mb stora videofiler oxå (hoppas jag) //Niclas
Publicerat Mars 28, 201016 yr Tack Niklas å Lasse Tack själv för att ni talade om att det var ett problem. //Niclas