Publicerat December 26, 200520 yr Ljusskygg katt i sina bästa år!! Hittade er forum och kunde inte låta bli att regga in mig. ;D Ni verkar ha gjort en kanon fora. Och en hel del av namnen är bekanta. : KUl!! ;D salomon
Publicerat December 27, 200520 yr välkommen!....en "robsoftare" antar jag... .....tror jag sett din logga där nån gång...
Publicerat December 27, 200520 yr Salomon spinner som en tillfredställd marskatt. ;D Bara positiva vågor av vänliga själar! ??? ;D Är alla likasinnade? Heders!!!!! Till råga på allt såg jag att min envettsvilling Dr TEL : har öppnat en filial här. Han kan väl inte ha så mycket att göra,,,väl :- Måst vart nått väldigt lokalt,,,,,och akut.
Publicerat December 29, 200520 yr Jag bugar aktningsfullt än en gång för detta vänliga mottagande. Och vad skådar mitt norra öga,,,, även Hylsan!!!! Hej!! Jag noterar att här blir det något vanskligare att sätta in en blank en, då han lyckats med konststycket att mutera till en ulv. Hmmmm. ??? : Men snart är det ju ett nytt år och självklart skall vi broderligt ladda om för att börja på en ny kula. ;D Ha de`
Publicerat Januari 10, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Här kommer du säkert att trivas! MVH Henrik