Publicerat Mars 28, 201016 yr hej jag håller på att bygger om min gammla husqvarna m98 8x57js och jag har bytt stock till en syntet å fixat kikarsikte. och nu är de ett problem de glapper lite på några ställen och då undrar jag om de kan vara någon idè att lägga plastbeläggning där?? mvh veve
Publicerat Mars 28, 201016 yr Ja, den skulle nog ha plastbäddats för att det ska bli riktigt bra. Helst en helbäddning
Publicerat Mars 28, 201016 yr Författare Ja, den skulle nog ha plastbäddats för att det ska bli riktigt bra. Helst en helbäddning okey. men var kan man få tag på sånt, och vad kostar sånt??
Publicerat Mars 28, 201016 yr I senaste Vapen Tidningen,nr2 2010 finns det en artikel om plastbäddning.
Publicerat Mars 28, 201016 yr I senaste Vapen Tidningen,nr2 2010 finns det en artikel om plastbäddning. Resultatet blev dock sisådär tycker jag...
Publicerat Mars 28, 201016 yr Resultatet blev dock sisådär tycker jag... Joo, snyggare kunde det väl blivit.............men funkar nog.
Publicerat Mars 28, 201016 yr Författare key key men de kan var de som ni rekomderar så kan ja ta och testa och få se hur de blir ni ska ha så mkt TACK killar