Publicerat Mars 29, 201016 yr Söker en rovdjursstövare. Grävling under försäsongen, räv under vintern och avslutar med lo. Räv är väl prio ett då jag har en sprängare. Är det ryss som gäller eller funkar de "vanliga" på grävling också?
Publicerat Mars 29, 201016 yr Söker en rovdjursstövare.Grävling under försäsongen, räv under vintern och avslutar med lo. Räv är väl prio ett då jag har en sprängare. Är det ryss som gäller eller funkar de "vanliga" på grävling också? det finns många "vanliga" oxå som funkar perfekt på både grävling, räv o lodjur* det finns många som har sk vanliga stövare och jagar dom vilten med.. tex: Foxkiller, jonnegonne, med flera som har finne finne/hamilton som jagar det mästa
Publicerat Mars 29, 201016 yr Söker en rovdjursstövare.Grävling under försäsongen, räv under vintern och avslutar med lo. Räv är väl prio ett då jag har en sprängare. Är det ryss som gäller eller funkar de "vanliga" på grävling också? jag jagar grävling räv och lo med mina finnstövare och det funkar kanon!
Publicerat April 6, 201016 yr Nog ska du ha en Finnstövare tycker jag om du vill ha för främst räv,som ovan så funkar det kanon dom dagar man jagar lo och grävling med..
Publicerat April 7, 201016 yr Författare Nog ska du ha en Finnstövare tycker jag om du vill ha för främst räv,som ovan så funkar det kanon dom dagar man jagar lo och grävling med.. Jo, det lutar nog åt en sån.