Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Troll här och på U-tube

Featured Replies

Publicerat

Hej

Vi har ju på senare tid drabbats av div troll. Några händelser värre än andra. Jag tror att det är viktigt att vi framöver ser med kritiska ögon på uppgifter som dyker upp både här och på andra ställen. Ett foto eller t.o.m. en video "snutt" kan hämtad ur sitt sammanhang se ut som något helt annat än det egentligen är.

Jag vill hur som helst tacka och grattulera modereringsteamet för snabbt och bra ingripande i U-tube ärendet.

Ni som sett det vet vad jag talar om...

MVH // Henrik

Publicerat
Hej

Vi har ju på senare tid drabbats av div troll. Några händelser värre än andra. Jag tror att det är viktigt att vi framöver ser med kritiska ögon på uppgifter som dyker upp både här och på andra ställen. Ett foto eller t.o.m. en video "snutt" kan hämtad ur sitt sammanhang se ut som något helt annat än det egentligen är.

Jag vill hur som helst tacka och grattulera modereringsteamet för snabbt och bra ingripande i U-tube ärendet.

Ni som sett det vet vad jag talar om...

MVH // Henrik

Måste erkänna att jag blev grundlurad och hängde med i drevet :)

Skönt att moderator teamet löste det snyggt :)

Publicerat

Jag missade hela baletten :) . Kanske lika tur det men jag måste erkänna att jag är ordentligt nyfiken nu :)

Jag läste Wizards info tidigare och utgår från att det var heta diskussioner här på forumet.

Bra att det städas upp när det gått överstyr för att någon ljuger och försöker få forumister att gåå ihop sig.

Mvh

Publicerat

Det gav onekligen en del Bjästavibbar... :)

Publicerat

Man kan summera med att man ska ta det som står på internet med en nypa salt. Men roligt var det att

se folk springa efter polisen :rolleyes:

Publicerat

Bra gjort av er och ta bort trådarna och han som höll på och jävlades!!

MVH

Publicerat

Är det bara vi som har fått troll eller är det någon ny "strategi" från talibanerna? Har någon som är reggad på något annat forum som har koll hur det är hos dom.

ps. är fortfarand skeptisk till den nyöppnade tråden <_<

Publicerat

Tänker du på Denlistigabjörnen eller vad de nu kallade sig? Mailat med en av dem och det känns helt lugnt, om de mot alla odds skulle vara ett troll så är det hejdlöst puckat och Ip-banningen kommer som ett brev på posten! Ska kolla signaturen via jobbet, inget konstigt alls utan bara om killen finns på internmailen. Helt säker på att det kommer att visa sig att det stämmer.

Mvh!

Publicerat
Tänker du på Denlistigabjörnen eller vad de nu kallade sig? Mailat med en av dem och det känns helt lugnt, om de mot alla odds skulle vara ett troll så är det hejdlöst puckat och Ip-banningen kommer som ett brev på posten! Ska kolla signaturen via jobbet, inget konstigt alls utan bara om killen finns på internmailen. Helt säker på att det kommer att visa sig att det stämmer.

Mvh!

Precis.. Undrar hur ett polistroll ser ut?  <_<:angry:-_-

Annars är det inget konstigt att det dyker upp tvivelaktiga personer på ett öppet forum, som dessutom behandlar det lite udda ämnet jakt och skytte.