Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Stövlar Le chameau Vierzon Nord plus

Featured Replies

Publicerat

Fick ett par av Le chameaus nya vinterstövlar i höstas och har använt dessa ett par jakter nu.

Har mestadels goda erfarenheter av dessa. Dom är väldigt varma och håller värmen, mkt behagliga att gå i och sitter väldigt bra på foten. Sulan är tjockare än på den gamla Vierzon Nord men trots detta mkt smidiga att smyga i.

Det stora minuset är den taskiga "profilformade" innersulan, visst den är profilpressad men gjort för plattfotade jägare! :o totalt superdåliga så jag har fått jaga rätt på ett par anatomiskt utformade och uppbyggda gummisulor från ett sportföretag och efter det har stövlarna varit underbara.

[move]Någon annan som har använt sig av dessa, för säsongen nya stövlar från Le chameau?[/move] Plus och minus tack.

Publicerat

Hur kallt har det varit som kallast, har du suttit och vakat med dem, har du någon bild?

Publicerat

har ett par gammla och ett par nya vierzon nord och tycker båda stövlarna är super...har tom nästan slutat använda mina kängor sen jag köpte det första paret...

Publicerat

Köpte ett par nya  Le Chameau sommarstövlar i höstas då dom gammla sprungit läck efter 12! års hård tjänst.

Eftersom jag överhuvudtaget inte har hittat något minus så köpte jag genast nytt par.

Räkna med att du behöver rulator innan ditt par är slut ;)

För övrigt så använder jag alltid kängor vintertid (just nu Le Chameau Mufflon Plus och Lundhags alaska)

/Micke

Publicerat

Har ett par Le chameau (Pantera) tror jag modellen heter. Skaffade dem förra året och har varit nöjd hittills.

/Marcus