Publicerat December 28, 200520 yr Fick ett par av Le chameaus nya vinterstövlar i höstas och har använt dessa ett par jakter nu. Har mestadels goda erfarenheter av dessa. Dom är väldigt varma och håller värmen, mkt behagliga att gå i och sitter väldigt bra på foten. Sulan är tjockare än på den gamla Vierzon Nord men trots detta mkt smidiga att smyga i. Det stora minuset är den taskiga "profilformade" innersulan, visst den är profilpressad men gjort för plattfotade jägare! totalt superdåliga så jag har fått jaga rätt på ett par anatomiskt utformade och uppbyggda gummisulor från ett sportföretag och efter det har stövlarna varit underbara. [move]Någon annan som har använt sig av dessa, för säsongen nya stövlar från Le chameau?[/move] Plus och minus tack.
Publicerat December 28, 200520 yr Hur kallt har det varit som kallast, har du suttit och vakat med dem, har du någon bild?
Publicerat December 28, 200520 yr har ett par gammla och ett par nya vierzon nord och tycker båda stövlarna är super...har tom nästan slutat använda mina kängor sen jag köpte det första paret...
Publicerat December 28, 200520 yr Köpte ett par nya Le Chameau sommarstövlar i höstas då dom gammla sprungit läck efter 12! års hård tjänst. Eftersom jag överhuvudtaget inte har hittat något minus så köpte jag genast nytt par. Räkna med att du behöver rulator innan ditt par är slut För övrigt så använder jag alltid kängor vintertid (just nu Le Chameau Mufflon Plus och Lundhags alaska) /Micke
Publicerat December 28, 200520 yr Har ett par Le chameau (Pantera) tror jag modellen heter. Skaffade dem förra året och har varit nöjd hittills. /Marcus