Publicerat April 1, 201016 yr För en stund sedan kom tiken upp på kontoret och satte sig och stirrade på mig som om det var något. Att Det var valpning på gång visste jag då andhämtningen i morse avslöjade vad som väntade men att det skulle ske så fort!! Tiken visade med all önskvärd tydlighet att det inte var aktuellt att vara i lådan så jag tog all filtar och gick upp till kontoret och bäddade ordning på golvet och ungefär en minut senare så kom första valpen Och nu kravlar det två små korvar på filten en av var sort och en av var färg. Väntar med spänning på vad som komma skall!
Publicerat April 1, 201016 yr För en stund sedan kom tiken upp på kontoret och satte sig och stirrade på mig som om det var något. Att Det var valpning på gång visste jag då andhämtningen i morse avslöjade vad som väntade men att det skulle ske så fort!!Tiken visade med all önskvärd tydlighet att det inte var aktuellt att vara i lådan så jag tog all filtar och gick upp till kontoret och bäddade ordning på golvet och ungefär en minut senare så kom första valpen Och nu kravlar det två små korvar på filten en av var sort och en av var färg. Väntar med spänning på vad som komma skall! Jag tror inte jag är den enda som väntar på bilder av dom små!
Publicerat April 1, 201016 yr Författare Jag tror inte jag är den enda som väntar på bilder av dom små! Ja det hade ni gärna fått men canon ixus cameran har batteri torsk och jag hittar inte laddaren och filmkameran kan jag inte tanka över, hittar inte skivan med nedladningsprogram . Någon som vet om man kan hämta på nätet Canon hd 100?
Publicerat April 1, 201016 yr Författare Två bruna och en röd än så länge. Det piper och smaskar från diande valpar
Publicerat April 1, 201016 yr Författare Nummer fyra en röd till! försöker via mms att få in en bild via mail osv
Publicerat April 1, 201016 yr Ja det hade ni gärna fått men canon ixus cameran har batteri torsk och jag hittar inte laddaren och filmkameran kan jag inte tanka över, hittar inte skivan med nedladningsprogram . Någon som vet om man kan hämta på nätet Canon hd 100? HD-100 vet jag inte om det finns, menar du HF-100 så kanske dethär är rätt program? Länk har själv ingen canon men du kan ju testa med denhär. Annars brukar väll kameror man kopplar in dyka upp i "den här datorn"?
Publicerat April 1, 201016 yr Författare HD-100 vet jag inte om det finns, menar du HF-100 så kanske dethär är rätt program? Länk har själv ingen canon men du kan ju testa med denhär.Annars brukar väll kameror man kopplar in dyka upp i "den här datorn"? Jag ska kolla tackar!
Publicerat April 2, 201016 yr Författare 4-3 till dom röda vart slutresultatet när jag kollade in i morse Himmla massa snuttande och gnyende, jämna och välmående. Idag återstår att kolla lite vad det är för sorter och ev klippa sporrar. Må gott!