Publicerat April 3, 201016 yr Tjena! Är intresserad av allt i naturen,utom fiske! Äh hm angeldon på vår-is räknas väl inte för isåfall är man torsk även där. Bor utanför Härnösand med fru och dotter.Har tidigare hållit på med slädhundar paralellt med mina jakthundar. Har i dagsläget ---Tax,Jämthund,Hälleforsare,Pointer, två st huskys samt en Karelare som jag tränar åt en kompis Jagar det mesta ,men har alltid tänt till lite extra vid predator jakt.Har nu börjat intr för Säl-jakt ,kan inget om detta men det är väl det som är utmaningen antar jag . ja just, har jagat sedan man var 17 ,fyller 40 i år Är dessutom kass på datorer!
Publicerat April 3, 201016 yr Tjena!Är intresserad av allt i naturen,utom fiske! Äh hm angeldon på vår-is räknas väl inte för isåfall är man torsk även där. Bor utanför Härnösand med fru och dotter.Har tidigare hållit på med slädhundar paralellt med mina jakthundar. Har i dagsläget ---Tax,Jämthund,Hälleforsare,Pointer, två st huskys samt en Karelare som jag tränar åt en kompis Jagar det mesta ,men har alltid tänt till lite extra vid predator jakt.Har nu börjat intr för Säl-jakt ,kan inget om detta men det är väl det som är utmaningen antar jag . ja just, har jagat sedan man var 17 ,fyller 40 i år Är dessutom kass på datorer! Välkommen hit! Då vet man vem man ska skriva till när det börjar närma sig med hundköp. Är nämligen inne på att skaffa mig en hälleforsare till grisarna här nere. Har du hafft Hälleforsare länge? MVH/Jocke
Publicerat April 3, 201016 yr Tjena!Är intresserad av allt i naturen,utom fiske! Äh hm angeldon på vår-is räknas väl inte för isåfall är man torsk även där. Bor utanför Härnösand med fru och dotter.Har tidigare hållit på med slädhundar paralellt med mina jakthundar. Har i dagsläget ---Tax,Jämthund,Hälleforsare,Pointer, två st huskys samt en Karelare som jag tränar åt en kompis Jagar det mesta ,men har alltid tänt till lite extra vid predator jakt.Har nu börjat intr för Säl-jakt ,kan inget om detta men det är väl det som är utmaningen antar jag . ja just, har jagat sedan man var 17 ,fyller 40 i år Är dessutom kass på datorer! Välkommen!!!!
Publicerat April 3, 201016 yr Författare Välkommen hit!Då vet man vem man ska skriva till när det börjar närma sig med hundköp. Är nämligen inne på att skaffa mig en hälleforsare till grisarna här nere. Har du hafft Hälleforsare länge? MVH/Jocke Måste börja med att Tacka för det fina bemötandet som man får här som som ny. Nej detta är min första Hälleforsare,har en tik som fyller 2 år i början av månaden,hon har iofs gjort några kanonjobb,men på gris tror jag att Laikornas arbetssätt passar ngt bättre. Jag har å andra sidan bara ägt en Laika
Publicerat April 3, 201016 yr Tjena!Är intresserad av allt i naturen,utom fiske! Äh hm angeldon på vår-is räknas väl inte för isåfall är man torsk även där. Bor utanför Härnösand med fru och dotter.Har tidigare hållit på med slädhundar paralellt med mina jakthundar. Har i dagsläget ---Tax,Jämthund,Hälleforsare,Pointer, två st huskys samt en Karelare som jag tränar åt en kompis Jagar det mesta ,men har alltid tänt till lite extra vid predator jakt.Har nu börjat intr för Säl-jakt ,kan inget om detta men det är väl det som är utmaningen antar jag . ja just, har jagat sedan man var 17 ,fyller 40 i år Är dessutom kass på datorer! Se där, ännu en Härnösandsbo. Välkommen Vart jagar du någonstans, i närheten av H-sand eller?
Publicerat April 3, 201016 yr Författare Se där, ännu en Härnösandsbo. Välkommen Vart jagar du någonstans, i närheten av H-sand eller? Min huvudsakliga jaktmark ligger i Viksjö,men småvilt har jag lov att jaga lite var stans i Gussjö och Stigsjö trakterna (bor i stigsjö)
Publicerat April 3, 201016 yr Min huvudsakliga jaktmark ligger i Viksjö,men småvilt har jag lov att jaga lite var stans i Gussjö och Stigsjö trakterna (bor i stigsjö) Fina jaktmarker där ute, viltrikt! Fina grävlingsmarker också har jag noterat, jag som gillar att jaga i gryt