Publicerat April 4, 201016 yr en bekant köpte en 1640 lyx som är gudavacker faktiskt! sitter på en weaver 2-10x42 på den. har för mig de va duplexkors i den. hade ju en likadan fast med 38 glugg fram o saknar den lite så nu till frågan. vad ska jag ge för den? polaren vet inte vad den är värd alls då den följde med i det löjligt låga priset för bössan så tips o era tankar tack. så man inte betalar föööööööööör lite eller allt för mkt
Publicerat April 5, 201016 yr en bekant köpte en 1640 lyx som är gudavacker faktiskt! sitter på en weaver 2-10x42 på den. har för mig de va duplexkors i den. hade ju en likadan fast med 38 glugg fram o saknar den lite så nu till frågan. vad ska jag ge för den? polaren vet inte vad den är värd alls då den följde med i det löjligt låga priset för bössan så tips o era tankar tack. så man inte betalar föööööööööör lite eller allt för mkt Sålde en likadan till en forumist för ett tag sedan i fint skick, mkt bra allroundkikare. Sålde den för en tusenlapp, men marknadsvärdet är nog mellan 1500 och 2000 beroende på skick.
Publicerat April 5, 201016 yr Författare kanon de tackar jag för. trodde den låg runt en tusenlapp, sålde ju min 2-10x38 för en tusing