Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Beretta unico

Featured Replies

Publicerat

Undrar om det är någon som testat den nya beretta automaten unico ?

Publicerat
Undrar om det är någon som testat den nya beretta automaten unico ?

Vapentidningen gjorde ett test. Enligt dem ska den vara bland de bästa automaterna som gjorts.

Publicerat

Nya Jakt & Jägare kom idag, där var det åxå en test. Mycket bra kritik, men den är ju saftigt dyr!!

Publicerat

Riktigt dyr :lol: ...Riktigt snygg <_< ... riktigt bra omdöme enl jaktjournalen ....inte utan att man blir sugen ;)

Publicerat

kände den igår. Kan inte säga att jag tyckte den var så speciell... hittade en es100 som jag tyckte kändes bättre. Känns det bättre ökar självförtroendet och man skjuter bättre.

Publicerat

Jag är faktiskt riktigt sugen på den och funderar på att sälja min urika för att kunna köpa den. Men det finns en annan bössa som också lockar, nämligen berettas nya sportingbock 686 black. Priset är ju ungefär detsamma så det gäller att fundera till.

Publicerat
kände den igår. Kan inte säga att jag tyckte den var så speciell... hittade en es100 som jag tyckte kändes bättre. Känns det bättre ökar självförtroendet och man skjuter bättre.

Så är det man kan se å läsa om många fina bössor men när man fått dom i händerna så blir bilden helt annorlunda ;) så jag måste nog oxå försöka få chansen att känna på en unico....inte bra då kan man släppa den drömmen :lol:

Publicerat
Så är det man kan se å läsa om många fina bössor men när man fått dom i händerna så blir bilden helt annorlunda :( så jag måste nog oxå försöka få chansen att känna på en unico....inte bra då kan man släppa den drömmen ;)

Plånboken prisar gud för att man inte gillar alla dyra bössor. ;)

Publicerat
  • Författare

Hehe typ samma bana som mig fast jag gick från beretta urika tecnys till 686E black och nu vill jag ha en unico :huh:

Jag är faktiskt riktigt sugen på den och funderar på att sälja min urika för att kunna köpa den. Men det finns en annan bössa som också lockar, nämligen berettas nya sportingbock 686 black. Priset är ju ungefär detsamma så det gäller att fundera till.