Publicerat April 6, 201016 yr Någon som testat denna?? http://www.classicvapen.com/page.cfm?pageI...e=prod_overview är inne på att skaffa mig en grytrevolver nämligen och är inte allt för insatt i detta?!
Publicerat April 6, 201016 yr Säger inte nedanstående propuktbeskrivning allt? "Låg vikt, hög effektivitet och en lång livslängd är några av de utmärkande egenskaperna för Holek revolvrar, med kaliber 22 LR. En hårdmaterielkontrol i kombination med komponenter med hög hållfasthet möjliggör användning av den på ett för ändamålen framgångsrikt sätt. Den lätta konstruktionen med inslag av hållfasthetsstål på de delar med stor friktion medför en maximal livslängd. " Jag skulle inte köpa ett nytt vapen med en sådan beskrivning, det måste finnas bättre alternativ att tillgå även om du bara kan meddelas licens på enskottare och således inte kan söka på en liten Ruger/Colt&S&W, ovanstående verkar bara vara ett nedköp, ledsen för att vara så negativ men det känns inte rätt att inte säga något nu när du frågar. Se till att få hålla i en sån därn pang i varje fall innan du bestämmer dig. /Christian
Publicerat April 6, 201016 yr Weihrauch är nog ett bättre köp, annars så rekomenderar jag S&W, Ruger eller något liknande... /Håkan H