Publicerat April 7, 201016 yr Tjena!!!! Är det någon som vet något läger för en jaktintresserad trettonåring??
Publicerat April 7, 201016 yr Tjena!!!!Är det någon som vet något läger för en trettonåring?? Välkommen hit Det finns många var bor du?? Google är ett bra tipps
Publicerat April 7, 201016 yr Författare Välkommen hit det finns många var bor du?? Google är ett bra tipps jag bor i småland
Publicerat April 7, 201016 yr jag bor i småland Okey du är son du Prova google så hittar du nog något....
Publicerat April 7, 201016 yr När jag var i den åldern åkte jag några ggr på jaktläger i södertälje skit kul du får testa på allt möjligt skojjs titta annonserna i jakt & jägare om man tar tåget hämtar dom dig och lämnar dig vid tåget men vet dock inte om dom har igång längre men som sagt brukar vara annonser i jakt & jägare
Publicerat Maj 17, 201015 yr jag bor i småland Ryssby Naturbruksgymnasium har sommarläger med Jakt & Viltvård
Publicerat Maj 17, 201015 yr japp ryssby har men skynda dig att anmäla tror det är sista anmälningsdag nu i dagarna!
Publicerat Maj 21, 201015 yr Tjena. Jag ska till öknaskolan på ett jaktläger ni i sommar Har varigt på 3 olika jaktläger 4 år i rad nu med 3 andra jaktkommpisar /M
Publicerat Juni 11, 201015 yr Vildmarksläger på Omberg. Tre dagars jakt-o vildmarksläger för ungdomar 6-8 augusti. Anmälan och frågor: Stefan Lenèr 0144/33085 070/2290993 annonsen finns i Svensk jakt nyheter
Publicerat Juni 11, 201015 yr Bra grejer det där, jag var på ett antal läger, kul som tusan. Men det är klart, det är 20 år sen nu. /Christian
Publicerat Juni 11, 201015 yr Bra grejer det där, jag var på ett antal läger, kul som tusan.Men det är klart, det är 20 år sen nu. /Christian Har vart med som hundförare i två år nu. KeYbonE var med ifjol oxå. Grytjakt brukar va uppskattat av deltagarna. Ja det har väl hänt lite på 20år /Nicklas