Publicerat April 9, 201016 yr Klockrent Varmint skytte står högt på listan o få åka o bedriva vilt vård på dogtown. Mvh.
Publicerat April 9, 201016 yr Klockrent Varmint skytte står högt på listan o få åka o bedriva vilt vård på dogtown.Mvh. +1 på det skulle vara skitkul att få prova på
Publicerat April 9, 201016 yr De små liven sprider lungsot o typ 15 andra farliga skjukdomar, boskap bryter benen av sig i deras hålor, det jag uppskattar är det goda skyttet sen är filmen i sig aptråkig men det är en annan sak. Så Jonas du har rätt som jag ser det, fastän inte på det sätt du själv ansåg. Sen är det min uppfattning att amrisarna gillar mer snack och gärna lite om hur bra de är och vad de förväntar sig av jakten. /Christian
Publicerat April 10, 201016 yr Finns kraftigare doningar också..... http://www.break.com/usercontent/2009/3/50...ing-687217.html
Publicerat April 10, 201016 yr Sen är det min uppfattning att amrisarna gillar mer snack och gärna lite om hur bra de är.. **...scraatsh...** Lt Crowfear to Mj Mike ! Lt Crowfear to Mj Mike ! Code Red ! I say again! Code Red ! Come in Mj Mike ! **..scraatsh..**
Publicerat April 10, 201016 yr **...scraatsh...**Lt Crowfear to Mj Mike ! Lt Crowfear to Mj Mike ! Code Red ! I say again! Code Red ! Come in Mj Mike ! **..scraatsh..** Read you loud and clear Lt! Nevermind the infidels and their fanatic opinions The path of the righteous is allways red-wihte and blue /Gunny Mike
Publicerat April 10, 201016 yr Read you loud and clear Lt!Nevermind the infidels and their fanatic opinions The path of the righteous is allways red-wihte and blue /Gunny Mike 10-4 !