Publicerat April 12, 201016 yr Elmia Game Fair är inte i år? Eller har jag fel? Och Swedish Game Fair är under en helg när jag är iväg. Så jag undrar vilka andra jaktmässor som kommer hållas i år?
Publicerat April 13, 201016 yr Bosjö kloster, Skånska jakt och fiskemässan 28-29 augusti. Sen är det ju alltid lite mindre mässor här och var under året.. Ej att förakta: Butiksmässor. Kan tänkas inte ge så mycket men vilken personlig hjälp man kan få..
Publicerat April 14, 201016 yr Swedish Game Fair, scandinavium game fair, fäviken game fair sen är de masas andra små butiks mässor en i borlänge på vildmarks butiken nu den 14:e maj
Publicerat April 14, 201016 yr Författare Dom här butiksmässorna och småmässorna. Var kan man hitta när de är?
Publicerat April 14, 201016 yr Dom här butiksmässorna och småmässorna. Var kan man hitta när de är? Det är ingeting du kan hitta på någon särskild sida. Det får du kolla med din respektive jakbutik för kommande evenemang. Dem lägger garanterat upp det på sina egna hemsidor om sådana finnes.
Publicerat April 14, 201016 yr Dom här butiksmässorna och småmässorna. Var kan man hitta när de är? Hej! Butikerna brukar sätta ut en blänkare i Jaktblaskorna. Mk jakt och Fritid i Åkersberga hade annons om butiks mässa i Älgnytt såg jag. I slutet av april tror jag det va. Så håll ögonen öppna. Mvh