Publicerat April 12, 201016 yr Hej! Trogen fiskare som nyligen tagit jägarexamen. Blir en del småvilt, men främst älg. Säsongen som kommer blir min första med examen, ser fram emot den otroligt mycket! Fiskar gör jag mest med haspel och mete, men även lite jerk. Samt med nät, detta har ökat på sistone. Favoritfisk är nog abbarn som jag filéar och äter med potatis Även intresserad av fina knivar... Verkar vara ett trevligt forum
Publicerat April 12, 201016 yr Du fiskar med nät? Mot alla sportfiskares regler hörrö!! Välkommen till jaktsidan btw
Publicerat April 12, 201016 yr Du fiskar med nät? Mot alla sportfiskares regler hörrö!! Det är väl bara fjollor som sportfiskar? Husbehovsfiskare är riktiga män. Välkommen! Vartifrån kommer du från?
Publicerat April 12, 201016 yr Det är väl bara fjollor som sportfiskar? Husbehovsfiskare är riktiga män. Kom hit så skall jag läxa upp dig lite plutten
Publicerat April 12, 201016 yr Välkommen!! Jävligt vettig rookie detta.. en av de häftigaste svängarna jag varit ut på var en tidig sommarmorgon säg runt 03,30 i ett grunt sund med max 2 m djup. I strandkanterna var det givetvis grundare och där gick abborren in och jagade spigg.. Stod i fören på båten med ul spöt och 7 grams spinnare och plockade abborre på abborre, såg dem varje gång attackera spinnaren När det fisket var över och sommargästerna började vakna drog vi iväg och tog upp de 15-20 garn vi haft i under natten sen hade man jobb till lunch att filéa fisk.. Så läckert och gudomligt gott med flundra och piggvar! Så båda fiskena har sin charm! Mvh!
Publicerat April 13, 201016 yr Kom hit så skall jag läxa upp dig lite plutten Jag känner mig hotad. Skriv på bloggen din istället för att hota storkäftade Jämtlänningar! Nog OT. /Dunder
Publicerat April 13, 201016 yr Författare Vilket välkomnande Ja ä frå' Norrland Kring Umeå närmare bestämt.
Publicerat April 13, 201016 yr Ja, se fiskare är bra underliga varelser!!! Kommer man hem och luktar fisk om fingrarna efter att man har fått napp, så hoppas jag bannemig att det inte har något att göra med någon jäkla abborre! Välkommen till forumet förresten! MVH Alias