Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

dämpar frågor

Featured Replies

Publicerat

tänkte imorgon ringa och försöka beställa en Rcc dämpare till 308an,,, T40 el T41 är frågan. tveksam att jag kommer köpa extramodul, men tänk om? får grubbla i natt=)

Nu till frågan , har en förgängad pipa, men vet inte vad det är för gängning? hur tar man enklast reda på det? mvh jonas

Publicerat
tänkte imorgon ringa och försöka beställa en Rcc dämpare till 308an,,, T40 el T41 är frågan. tveksam att jag kommer köpa extramodul, men tänk om? får grubbla i natt=)

Nu till frågan , har en förgängad pipa, men vet inte vad det är för gängning? hur tar man enklast reda på det? mvh jonas

Är det metriska gängor funkar detta bra:

Mät diametern med skjutmåttet och för stigningen på gängen mät ett antal gängor och dela med antalet

Är det tum krävs det lite matte och med största sannolikhet är stigningen UNF

Publicerat
  • Författare

Det enda jag vet är att det är stenros på åland som gjort gängningen..men ska försöka få tag på skjutmått imorgon tack för svar mvh jonas

Publicerat
Det enda jag vet är att det är stenros på åland som gjort gängningen..men ska försöka få tag på skjutmått imorgon tack för svar mvh jonas

Har svårt att tro att man skulle använda tum då är det nog metriskt så skjutmåttet kommer att lösa problemet snabbt

Publicerat
T40 el T41 är frågan. tveksam att jag kommer köpa extramodul, men tänk om? får grubbla i natt=)

Hur gick det med grubblandet? Vilken variant blir det?

Jag går själv i samma tankar och tycker 200kr extra för möjligheten att köpa extramodul känns klart överkomligt. Jag har inte hört några nackdelar med T41/51 jämfört med T40/50. Är det någon annan som gjort det?

Mvh Jonas

Publicerat
  • Författare
Hur gick det med grubblandet? Vilken variant blir det?

Jag går själv i samma tankar och tycker 200kr extra för möjligheten att köpa extramodul känns klart överkomligt. Jag har inte hört några nackdelar med T41/51 jämfört med T40/50. Är det någon annan som gjort det?

Mvh Jonas

fick inte fingrarna ur det berömda hålet innan det blev helg =) men nu till veckan blir det nog en t41