Publicerat April 15, 201016 yr Hur gör ni era knivslidor? Det smäller snart bara till och jag har en färdig kniv här hemma, om allt och alla vill dra igång dvs , och undrar därmed hur jag skall göra min knivslida. Jag har rålandsläder och verktyg, men kommer inte riktigt ihåg hur man gjorde slidan då det var ett tag sedan jag gjorde senaste kniven. Så frågan jag ställer er underbara knivmakare är hur jag skall göra en slida? Tror jag skall använda mig av en holk, men vet inte om jag har tid... Mvh
Publicerat April 15, 201016 yr Hur gör ni era knivslidor?Det smäller snart bara till och jag har en färdig kniv här hemma, om allt och alla vill dra igång dvs , och undrar därmed hur jag skall göra min knivslida. Jag har rålandsläder och verktyg, men kommer inte riktigt ihåg hur man gjorde slidan då det var ett tag sedan jag gjorde senaste kniven. Så frågan jag ställer er underbara knivmakare är hur jag skall göra en slida? Tror jag skall använda mig av en holk, men vet inte om jag har tid... Mvh Tjena dunder klumpen. Vet inte hur brottom du har men jag ska i dagarna göra en fin vikslida till dessert ironwood kniven. Tänkte att jag lägger ut bild serie här under hantverk så kan du se åtminstone en typ av slida hur man gör.
Publicerat April 15, 201016 yr Författare Deadlinen ligger på den 5:e maj, så lite brått ät det ju allt. Tänkte bli klar med kniven innan dess.
Publicerat April 15, 201016 yr Deadlinen ligger på den 5:e maj, så lite brått ät det ju allt. Tänkte bli klar med kniven innan dess. Ääääh, vad fasen. då har vi gott om tid. Stressa inte broder vi fixar det här