Publicerat April 16, 201016 yr Hej Någon som vet om man kan köpa Mcmillan kolvar direkt från Mcmillan? Skickar de till Sverige. Eller finns det något ombud i Sverige som ta in dem) Dom ligger runt 4000 kr ungefär va?
Publicerat April 16, 201016 yr Hej Någon som vet om man kan köpa Mcmillan kolvar direkt från Mcmillan? Skickar de till Sverige. Eller finns det något ombud i Sverige som ta in dem) Dom ligger runt 4000 kr ungefär va? Du kan köpa direkt från dem priser och info hittar du på deras hemsida http://www.mcmfamily.com/mcmillan-stocks.php Finns säkert handlare som kan köpa hem dem till dig men knappast billigare än att beställa själv
Publicerat April 16, 201016 yr Författare Du kan köpa direkt från dem priser och info hittar du på deras hemsida http://www.mcmfamily.com/mcmillan-stocks.phpFinns säkert handlare som kan köpa hem dem till dig men knappast billigare än att beställa själv Tack så jättemycket
Publicerat April 16, 201016 yr Finns säkert handlare som kan köpa hem dem till dig men knappast billigare än att beställa själv Min erfarenhet av MCM, är att det är betydligt billigare att beställa direkt från dom än att gå via en handlare här hemma!
Publicerat April 16, 201016 yr Författare Min erfarenhet av MCM, är att det är betydligt billigare att beställa direkt från dom än att gå via en handlare här hemma! Vad bra att de skickar till Sverige. sist jag beställde från sverige så tror jag det kostade ca 50 dollar i frakt. Sen tog ju posten/tullen/staten en summa direkt i dörrren när de levererade. Vad jag har förstått med macmillan så kan de även leverera så kallade "blanka" stockar, blir nog en sådan för mig då jag har speciella krav i och med att jag är vänsterhänt
Publicerat April 16, 201016 yr Vad jag har förstått med macmillan så kan de även leverera så kallade "blanka" stockar, blir nog en sådan för mig då jag har speciella krav i och med att jag är vänsterhänt Nja..har du inte något superspeciellt, så fixar dom nog det åt dig? (Dom har grymt många program att tillgå till dom mest udda studsare !)
Publicerat April 16, 201016 yr Jag beställde en McMillan idag. De var lätta att ha o göra med över telefon trots att min engelska inte är av världsklass Eller jag kanske inte skall uttala mig innan jag ser vad jag får hem förresten
Publicerat April 20, 201016 yr Hade lite mailväxling med dem ang delar till min McMillan, men det var ingen positiv kontakt. Men det var väl mer attmin pang tillhörde de gamla modellerna innan konkursen och det varvisst lite känsligt...