Publicerat December 30, 200520 yr Jag vet att ni är många där ute som legat sömnlösa natt efter natt och funderat. Hur ser hon ut? Är hon smal? Är hon lång? Tänder hon lätt? Är hon het? Här är hon....
Publicerat December 30, 200520 yr inte som min elan då.....hon tänder inte ens hur mycket förspel, med soppaklunkar och smek mot förgasarn hon får! ...
Publicerat Januari 1, 200620 yr Tror du hon gillar att få följa med på ripjakt då.... Honor med fina kurvor gillar inte alltid jakt och fiske och du....jag är inte heller avis ;D
Publicerat Januari 1, 200620 yr Tror du hon gillar att få följa med på ripjakt då....Honor med fina kurvor gillar inte alltid jakt och fiske och du....jag är inte heller avis ;D Honor brukar väl gilla att man kommer på besök på annat ställe ist?!
Publicerat Januari 2, 200620 yr Författare Hej hopp! Nu ska vi inte "spåra ur" farbror Berettas skoter tråd. Hon är inte hårdtestad än, har haft för mycket annat för mig hittills. Men första bästa lediga dag ska jag släppa lös henne. :-*
Publicerat Januari 2, 200620 yr Hej hopp!Nu ska vi inte "spåra ur" farbror Berettas skoter tråd. Hon är inte hårdtestad än, har haft för mycket annat för mig hittills. Men första bästa lediga dag ska jag släppa lös henne. :-* Var det en urspårning?
Publicerat Januari 6, 200620 yr Jag vet att ni är många där ute som legat sömnlösa natt efter natt och funderat.Hur ser hon ut? Är hon smal? Är hon lång? Tänder hon lätt? Är hon het? Här är hon.... Titta på nedanstående länk och gå in på jetpower så hittar Du nog Din rätta maskein om Du ska ha en med klös i. http://www.photosweden.com/