Publicerat April 16, 201016 yr ja jag jagar allt men nästan all tid på hösten far att jaga älg med min hund. från det jag har varit liten har jag följt med morfar och jaga fick skjuta min första älg vid 13 års ålder och några fler har det blivit sen dess. så jakten med hund är mitt stora intresse men jag fiskar även en hel del också. så är det något mer ni undrar om mig så är det bara fråga. MVH Tobbe
Publicerat April 16, 201016 yr Författare Vars i norrbotten kan man möta på dig i skogen?Välkommen! ganska mitt i norrbotten blir det nog. jagar du också härikring?? tack för ett trevlig välkommnande
Publicerat April 17, 201016 yr Författare Hej & välkommen hit norrbottning! hur ser det ut med laxfisket till sommaren för dig.
Publicerat April 18, 201016 yr hur ser det ut med laxfisket till sommaren för dig. Det ska nog gå bra! Inga problem men jag kan ju inte springa bland stenblocken om man skulle få någon lax på kroken som gör en riktig rusning. Jag måste bara se mig för hur jag sätter ner fötterna så att jag inte vrider till knäet nu när det fungerar till 100 %.
Publicerat April 23, 201016 yr Författare Det ska nog gå bra! Inga problem men jag kan ju inte springa bland stenblocken om man skulle få någon lax på kroken som gör en riktig rusning. Jag måste bara se mig för hur jag sätter ner fötterna så att jag inte vrider till knäet nu när det fungerar till 100 %. då kanske vi får planera in en fiske tur till sommaren och se om vi kan lura någon lax. har du testat flugorna jag skickde åt dig??
Publicerat April 23, 201016 yr ganska mitt i norrbotten blir det nog. jagar du också härikring?? Näe, iaf inte än... Jagar i nordligaste jämtland/västerbotten.
Publicerat Maj 17, 201015 yr snart äre mer överkalix bor än gällivare bor här Kul du hitta hit och vi lär juh träffas vid någon älv i vår/sommar!! btw bor du nära Norrbottens epicentrum för lodjur?