Publicerat April 16, 201016 yr Tänkte höra om det är nån som vet om Classics halvautomat är nått att ha?
Publicerat April 16, 201016 yr Ett tips... läs "skit eller inte" under "Våra hagelvapen"... mycket bra tråd som ge svar på det mesta... David
Publicerat April 16, 201016 yr Ett tips... läs "skit eller inte" under "Våra hagelvapen"... mycket bra tråd som ge svar på det mesta... David
Publicerat April 20, 201016 yr Jag provsköt en kamrats sådan och förstocken sprack i näven. Bössan rostar också något överjävligt. Det finns bättre köp.
Publicerat April 20, 201016 yr Senaste månaderna har jag ventilerat en sådan tingest. Det säger pang, ena ändan är livsfarlig och den andra ganska behaglig. Lite lätt framtill finns det säkert några som tycker, jag fann den ganska så behaglig då man utan att få gorilla armar kunde vara beredd hela tiden i gömslet. Den laddade om klena laddningar och träffade vad jag pekade på sånär en kråka som jag bedömt lite tossigt. Snackar vi begagnatköp, eller nyköp? För nypriset inkl slugpipa borde man kunna hitta ett "bättre" fabrikat i begagnathyllan. Rostar gör alla bössor om man inte ger dem lite kärlek så allt är väl som det ska, relativt typ... Vad jag inte gillade var kornet, men det går att byta ut. Bössan jag vädrade hade ett korn som jag upplevde som sjukt stort så de avlägsnades ganska omgående. Ganska mysigt utan faktiskt. Vande mig aldrig riktigt vid säkringen, och som alla halvautomater väsnas den lite mer när man laddar än vad en brytbössa gör.
Publicerat April 20, 201016 yr Senaste månaderna har jag ventilerat en sådan tingest. Det säger pang, ena ändan är livsfarlig och den andra ganska behaglig. Lite lätt framtill finns det säkert några som tycker, jag fann den ganska så behaglig då man utan att få gorilla armar kunde vara beredd hela tiden i gömslet. Den laddade om klena laddningar och träffade vad jag pekade på sånär en kråka som jag bedömt lite tossigt. Snackar vi begagnatköp, eller nyköp? För nypriset inkl slugpipa borde man kunna hitta ett "bättre" fabrikat i begagnathyllan. Rostar gör alla bössor om man inte ger dem lite kärlek så allt är väl som det ska, relativt typ... Vad jag inte gillade var kornet, men det går att byta ut. Bössan jag vädrade hade ett korn som jag upplevde som sjukt stort så de avlägsnades ganska omgående. Ganska mysigt utan faktiskt. Vande mig aldrig riktigt vid säkringen, och som alla halvautomater väsnas den lite mer när man laddar än vad en brytbössa gör. Jovisst smäller den, och är det huvudkravet är det såklart ok. Min erfarenhet var att den rostade mer än samtliga andra vapen utsatta för likvärdig behandling. För de 5000 kr den betingar ny skulle jag letar i begagnatstället. Min kamrat försökta sälja sin för 2500 kr men det var ingen som nappade så den verkar rätt så stendöd som begagnad.
Publicerat April 20, 201016 yr En kompis hade en sån bössa för några år sedan.. Till en början verkade den ju riktigt vettig, det var ju bra pris och så men som alltid får man ju vad man betalar för. Först så började den klicka sen så sprack det någonting i mekanismen. Det blev tillslut pengarna tillbaka
Publicerat April 22, 201016 yr Och här är en som sprängdes http://www.jagareforbundet.se/svenskjakt/S...id-vapenhaveri/
Publicerat Maj 6, 201015 yr Tänkte höra om det är nån som vet om Classics halvautomat är nått att ha? jag är nöjd med min som jag haft ngt år...smäller alltid o träffprocenten har nog mer med skytten än bössan att göra...