Publicerat April 17, 201015 yr Min fox skakar! Ja, hon skakar som om hon är exalterad över något och jag kan ju förstå skakningarna när hon ser en kanin eller en höna som hon gärna skulle vilja döda, men hon kan skaka när som helst . Jag upplever inte henne som nervös eller feg utan snarare som skarp. Vad kan det vara? Bästa hällsningar Sigge
Publicerat April 17, 201015 yr Min fox skakar! Ja, hon skakar som om hon är exalterad över något och jag kan ju förstå skakningarna när hon ser en kanin eller en höna som hon gärna skulle vilja döda, men hon kan skaka när som helst . Jag upplever inte henne som nervös eller feg utan snarare som skarp. Vad kan det vara? Bästa hällsningar Sigge Tror dom är såna, har en Fox som är exakt lika. Även min förra terrier en tysk skakade.
Publicerat April 17, 201015 yr har en parkinson terrier och samma med min fox,det är rastandard Haha precis
Publicerat April 18, 201015 yr Min fox skakar! Ja, hon skakar som om hon är exalterad över något och jag kan ju förstå skakningarna när hon ser en kanin eller en höna som hon gärna skulle vilja döda, men hon kan skaka när som helst . Jag upplever inte henne som nervös eller feg utan snarare som skarp. Vad kan det vara? Bästa hällsningar Sigge Har också en sådan. Tycks inte vara alldeles ovanligt bland terriers. Beror förstås lite på hur pass mycket hunden skakar men jag tror inte du behöver oroa dig. Anna
Publicerat April 18, 201015 yr Grattis! Du har en fulkomlilgt normal terrier Alla mina har skakt mer eller mindre. mvh Jimmy
Publicerat April 18, 201015 yr Författare Skönt att höra att hon inte är ensam. Aktiverad är hon av både mej och dom andra hundarna så det tror ja inte är problemet. Nu är det bara några veckor kvar tills grävlingen hammnar i prov grytet så då får vi se vad det blir.
Publicerat April 18, 201015 yr Författare Hundar skakar även för att fördela värme. [/quote Ingen av dom andra 8 skakar visserligen inga terriers men terriern kanske är mer frusen.