Publicerat April 18, 201016 yr Finns det någon webbutik som fortfarande säljer krut/ammunition och skickar det? Om så är fallet. Vart köper ni det billigast? Finns det någon omvandlingstabell mellan olika kruttillverkare? (Tex att 60gr av ett märke motsvaras av 58,5gr av ett annat märke osv)
Publicerat April 18, 201016 yr Staffans vapen säljer så vitt jag vet, ska beställa lite hagelammo där tänkte jag. Sen finns ju Vapex som har en del, mfl är jag rätt säker..
Publicerat April 19, 201016 yr Författare Staffans vapen säljer så vitt jag vet, ska beställa lite hagelammodär tänkte jag. Sen finns ju Vapex som har en del, mfl är jag rätt säker.. Posten har slutat att ta emot vapen.... Antog att dom även inte ville ha försändelser med ammo..... Så då går det fortfarande att beställa både krut och ammo som vanligt då!?
Publicerat April 19, 201016 yr Författare Så vitt jag vet skickas saker med Bussgods och/eller Shenker.. Bra då går det att beställa som vanligt då! Har handlat på Vapex tidigare.... Finns det andra handlare som är prisvärda?
Publicerat April 19, 201016 yr Matchkulor: Normaombudet alt. Lapuaombudet Sierra: Vapen & Skytte www.vapenochskytte.se Barnes TSX: Vapen & Skytte Swift: Vapen & Skytte Woodleigh: Staffans Vapen www.staffansvapen.se "Udda" kulor: Midway www.midwaysverige.com