Publicerat December 31, 200520 yr ännu en skjutgalen skåning på jaktsidan ;D ne , skämt åt sido,VÄLKOMMEN!
Publicerat Januari 1, 200620 yr ännu en skjutgalen skåning på jaktsidan ;D ne , skämt åt sido,VÄLKOMMEN! haha nu e hulken sur för han inte fick vara med och jaga hare med mig och max
Publicerat Januari 1, 200620 yr hehe nja, men nog kan jag tro att det var roligare än min nyårs sysselsättning, bila 40mil i nästan snöstorm med en gammal opel ascona med tempproblem, roligare saker har jag gjort,ja ;D gick det bra förresten?
Publicerat Januari 1, 200620 yr hehe nja, men nog kan jag tro att det var roligare än min nyårs sysselsättning, bila 40mil i nästan snöstorm med en gammal opel ascona med tempproblem, roligare saker har jag gjort,ja ;D gick det bra förresten? 34 harar, 1 räv och 1 skata...jag sköt inte en enda men max sköt 4 och en räv
Publicerat Januari 10, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Här kommer du säkert att trivas! MVH Henrik