Publicerat April 21, 201016 yr Så! Idag är det endast 77 dagar kvar till Dundermarknan kliver av stapeln i Strömsund och bandet som spelar på torsdagen är Mustasch. Fredagens och lördagens artister har jag ingen aning om, men det kommer förmodligen i tråden... Vilka av er skall hit? Själv ska jag medverka oavsett om jag jobbar eller inte.
Publicerat April 25, 201016 yr Författare Usch,verkar ju vara så mycket björn däruppe /M. Jo, men det har väl ingen dött av? Inte i år iaf...
Publicerat April 25, 201016 yr Har bara varit i Strömsund en gång när jag hälsade på en lumparkompis. Fint som fan däruppe! /M.
Publicerat April 26, 201016 yr Ingen av er rikspuckon som skall hit? Kommer nog inte upp förrän veckan efter. Vill spara lite semester till slutet på Augusti. Hoppas på att få träffa bamse medans han är lovlig...
Publicerat Maj 8, 201015 yr Författare Så går det ju iofs göra... Nu skall Kalle Moraeus och Eric Manboy Saade också till Dunder! Hoppas man är ledig...
Publicerat Maj 8, 201015 yr Författare Har bara varit i Strömsund en gång när jag hälsade på en lumparkompis.Fint som fan däruppe! /M. Amen to that!
Publicerat Maj 9, 201015 yr Ingen av er rikspuckon som skall hit? Nej! Jag har däremot kört igenom där fyra gånger.