Publicerat April 21, 201016 yr Skulle haft tag på V-max i 6,5 men varken midway, vapex lr staffans vapen har hemma, nå som vet nån annan firma som har?
Publicerat April 22, 201016 yr Skulle haft tag på V-max i 6,5 men varken midway, vapex lr staffans vapen har hemma, nå som vet nån annan firma som har? Vapex har enligt sin hemsida. Om det finns på lager är en annan femma. http://www.vapex.se/eshop/product_info.php...roducts_id=1436 /Lasse
Publicerat April 23, 201016 yr Enklast är att ringa/maila vapex om vad de har hemma. jag vet att de har 65 grains 6 mm V-max hemma. /Christian
Publicerat April 26, 201016 yr Författare Enklast är att ringa/maila vapex om vad de har hemma.jag vet att de har 65 grains 6 mm V-max hemma. /Christian Vapex hade ingeting hemma, visste inte när dom fick hem nåt Jag kan ha en ask kvar dådet inte blev att vaka med 260:n. Ska kolla. Gör så, hör av dig om du vill bli av med dom.
Publicerat Juni 25, 201015 yr Någon som har koll på vart det finns V-Max i kaliber 6.5 (.264) nuförtiden? Vapex verkar ha enligt sin hemsida men de har som bekant inte de snabbaste leveranstiderna...
Publicerat Juni 26, 201015 yr Har ett svagt minne av att jag skulle kolla nåt efter maten, undrar vad
Publicerat Juni 26, 201015 yr Min lokala handlar har men det blir en bit att köra för dig, är det kris kan jag posta till landets baksida Du borde vara mätt nu Mats en månads middag
Publicerat Juni 26, 201015 yr Min lokala handlar har men det blir en bit att köra för dig, är det kris kan jag posta till landets baksida Du borde vara mätt nu Mats en månads middag Tuggar faktiskt just nu
Publicerat Juni 29, 201015 yr Just ätit klart och såg att det fanns en oöppnad ask kvar om du behöver en.
Publicerat Juni 29, 201015 yr Just ätit klart och såg att det fanns en oöppnad ask kvar om du behöver en. Jag köper gärna den av dig!
Publicerat Juni 29, 201015 yr Den är din, måste bara vänta på stoltzen. Känns som jag är skyldig han det
Publicerat Juni 29, 201015 yr Den är din, måste bara vänta på stoltzen. Känns som jag är skyldig han det Nema problema