Publicerat April 22, 201016 yr Bättre med original bilden grannens nånting tog den...Nsd och kuriren är juh jakt fientliga
Publicerat April 23, 201016 yr Författare Bättre med original bilden grannens nånting tog den...Nsd och kuriren är juh jakt fientliga Ok! Snyggt foto!
Publicerat Maj 6, 201016 yr bor du i harads trakten fc?? Nej men grannen bor där från och till och håller på ta sitt förnuft till fånga och bli bofast granne Samma kille som fotade såg nu att en nalle gått 50meter från huset då jag var söder över...
Publicerat Maj 6, 201016 yr Lite OT men... måste erkänna att jag började garva halvvägs in i fc's mening... -Bor du i Haradstrakten fc? -Nej men grannen bor där...
Publicerat Maj 6, 201016 yr Lite OT men... måste erkänna att jag började garva halvvägs in i fc's mening...-Bor du i Haradstrakten fc? -Nej men grannen bor där... Hehe vi har en granne här som pendlar mellan haradas och min by Palohuornas nöjda