Publicerat April 23, 201016 yr Här får forumets medlemmar dela med sig av sina erfarenheter av olika kråkbulvaner. Jag har själv 6 st av Normarks modell som jag fått i present. De fungerar nog bra i sig, men jag har tänkt skaffa fler så jag undrar vilken sort ni med erfarenhet gillar bäst?
Publicerat April 23, 201016 yr Skulle du kunna lägga ut en bild på dina bulvaner? Är själv inne på att köpa några...eller ganske många MVH
Publicerat April 23, 201016 yr Författare Ska försöka ordna det, men de är lite pimpade. Jag tyckte inte att de var gråa över lika stor del av ryggen som en riktig fågel så jag fixade till dem lite med kallgalv.(Zink-spray)
Publicerat April 23, 201016 yr Författare Jag föreslår att du frågar i någon byggaffär eller järnhandel där du bor. Det är egentligen till för rostskydd. Dock inte lika slitstarkt som en varmförzinkning.
Publicerat Maj 15, 201016 yr Författare Har inte fixat bild förrän nu av ren lathet. den här bulvanen är inte helmålad så skillnaden syns. Ser nog lite ljust ut på bilden, men i verkligheten är det som vilken galvad yta som helst.
Publicerat Maj 15, 201016 yr Ett tips.. försök att maskera det svarta då du målar. Kolla vilken kråka som helst, skillnaden mellan det gråa och svarta är knivskarp. Tror man måste försöka få till så det blir en klar linje mellan det grå och det svarta. Mvh!
Publicerat Maj 15, 201016 yr Författare det hade jag inte tänkt på alls:O men det kör jag på, bra tips.