Publicerat April 25, 201016 yr En spambot med användarnamnet PaulKnorr slank igenom och lyckades skicka ett antal PM's till er medlemmar. Spam sending from your computer was detected.We highly recommend you to check your computer and perform online virus check at our site immediately: If you do not pass this test we will have to delete your account and forward a complaint to your ISP with attached log file (your IP address, etc.). ---------------------------------------------------- Forum Administration www.jaktsnack.se Som jag hoppas ni förstår är detta bara rent skräp och ni skall inte klicka denna länk för då lär ni bli infekterad av en trojan direkt! Mvh, Wizard - Moderator
Publicerat April 25, 201016 yr Bra info Wizard. Började undra vad det var, men tyckte det lätt lite väl misstänkt. Öppnade inte ens PM:et, blir till att radera å det snaraste. Mvh
Publicerat April 26, 201016 yr Hej. Jag har fått ett personligt meddelande från avsändaren Paul Knorr som säger att min dator sprider spam och att jag ska gå till en viss sida och onlinescanna min dator, annars stängs mitt konto på detta forum av. Det ser ut så här och jag undrar om detta stämmer eller om det är jag själv som har drabbats av en boot eller liknande? Dear, Tikkapower! Spam sending from your computer was detected. We highly recommend you to check your computer and perform online virus check at our site immediately: http://remove-trojans.webcindario.com/online-scanner/ If you do not pass this test we will have to delete your account and forward a complaint to your ISP with attached log file (your IP address, etc.). ---------------------------------------------------- Forum Administration www.jaktsnack.se